Telia Sign -allekirjoituspyyntö

Näin laadit Telia Sign -palvelussa allekirjoituspyynnön.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.
  1. Paina +Allekirjoituspyyntö tai valitse sen alasvetovalikosta haluamasi allekirjoituspyyntömalli
  2. Anna allekirjoituksen aihe ja valitse allekirjoituspyynnön kieleksi suomi, ruotsi tai englanti
  3. Lisää asiakirja PDF-muodossa
  4. Lisää vastaanottajat yksi kerrallaan. Vaatii puhelinnumeron johon voi lähettää tekstiviestin, esimerkiksi matkapuhelinnumero tai yritysnumero.
  5. Määrittele pyynnön vanhenemisajankohta
  6. Lähetä pyyntö
  7. Kun allekirjoittaja on hyväksynyt sopimuksen, näet sen hyväksyttynä

 

  • Käyttöönoton yhteydessä saatu aktivointilinkki, eli salasanan määrittäminen, on voimassa 48h. Tämän jälkeen käyttöönotto onnistuu kirjautumissivun Unohditko Salasanasi -linkistä
     
  • Dokumenttien säilytysaika on 90 vuorokautta
     
  • Palvelua suositellaan käytettäväksi pöytäkoneella, kannettavalla tai tabletilla eli mobiililaitetta isommalla näytöllä
     
  • Telia Sign ei tue ulkomaisia tunnistusvälineitä 

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

Kirjaudu

Rekisteröidy

 

Telia Yrityksille -verkkokauppa

Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
 

Ostoksille

 

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Seuraa somessa

LinkedInissä, Facebookissa ja X:ssä voit keskustella toimialaamme ja palveluihimme liittyvistä asioista.

 

Telia LinkedInissä
Telia Facebookissa
Telia X:ssä 

 

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16