Kontakti SMS -palvelun käyttöönotto ja kirjautuminen

Tästä löydät ohjeet Telia Kontakti SMS -palvelun käyttöönottoon ja kirjautumiseen
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Palveluun kirjaudutaan osoitteessa https://app.mkv.telia.fi/. Käyttäjätunnus on palvelun käyttäjän sähköpostiosoite, ellei erikseen ole sovittu erimuotoisesta tunnuksesta. Salasana on toimitettu sinulle palvelun tilauksen yhteydessä.

Sisäänkirjautuminen tapahtuu syöttämällä käyttäjätunnus ja salasana sivulla näkyviin kenttiin ja painamalla sen jälkeen Sisäänkirjautuminen painiketta.

Mikäli salasanasi on päässyt unohtumaan, voit vaihtaa salasanasi "Unohditko salasanan?"  painikkeen kautta. Saat hetken kuluttua salasanan palautuslinkin tiliisi sidottuun sähköpostiosoitteeseen.

Jos sinulla ei vielä ole palveluun tunnuksia, pääset testaamaan palvelua rajatusti Rekisteröidy-painikkeen kautta.

Löydät Kontakti SMS-palvelun kattavan käyttöohjeen PDF-muodossa.

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

Kirjaudu

Rekisteröidy

 

Telia Yrityksille -verkkokauppa

Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
 

Ostoksille

 

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Seuraa somessa

LinkedInissä, Facebookissa ja X:ssä voit keskustella toimialaamme ja palveluihimme liittyvistä asioista.

 

Telia LinkedInissä
Telia Facebookissa
Telia X:ssä 

 

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16