Yleinen numerolista

Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Yleinen numerolista on pääkäyttäjän käyttöön rajoitettu numeroiden tallennuspaikka. Yleisen numerolistan avulla pääkäyttäjä hallinnoi sellaisia Cid-numeroiden tavoitettavuusketjujen puhelinnumeroita, jotka eivät ole käyttäjäkohtaisia. Yleiseen numerolistaan kuuluvat automaattisesti kaikki yrityksen Cid-numerot, joille on määritelty haltijaa.

Pääkäyttäjä voi lisätä Yleiseen numerolistaan vapaasti myös mitä tahansa muita puhelinnumeroita. Voit muokata yleistä numerolistaa Cid Managerissa.

  1. Kirjaudu Cid Manageriin
  2. Valitse etusivun toimintopalkista Yritys
  3. Siirry Yleinen numerolista -osioon
  4. Valitse Lisää yleinen numero -painiketta listan alareunasta   
  5. Syötä lisättävän numeron tiedot

  6. Valitse lopuksi Tallenna

Huom!  Yleiseen numerolistaan lisättävä numero voi olla myös Cid-numero seuraavin ehdoin: lisättävän Cid-numeron pitää olla käytössä puhelinverkossa  ja sen tavoitettavuuspalveluna ei voi olla Vastausrinki. 

Voit kopioida puhelinnumeroita Yleisestä numerolistasta käyttäjien vastauspaikkanumeroiksi seuraavasti:

  1. Kirjaudu Cid Manageriin
  2. Valitse etusivun toimintopalkista Yritys
  3. Siirry Yleinen numerolista -osioon
  4. Valitse kopioitavat numerot rastittamalla valintaruudut numeroiden vasemmalta puolelta
  5. Valitse Kopioi Yleisen numerolistan alareunasta 
  6. Valitse käyttäjät, joiden vastauspaikkanumeroihin haluat kopioida rastittamalla valintaruudut käyttäjien nimien vasemmalta puolelta
  7. Valitse Kopioi käyttäjälistan alareunasta

Yleisestä numerolistasta kopioitujen puhelinnumeroiden hallinta on keskitetty Yleiseen numerolistaan, eli muokattaessa numeroa Yleisessä numerolistassa muutokset tallentuvat automaattisesti myös käyttäjien vastauspaikkanumerotietoihin.  

Voit poistaa puhelinnumeron Yleisestä numerolistasta valitsemalla Poista haluamasi numeron kuvauksen oikealta puolelta.  

Huom! Käytössä olevia Cid-numeroita ei voi poistaa eikä muokata Yleinen numerolista -näkymässä. Käytössä olevan Cid-numeron tunnistaa siitä, että sen kuvauksen oikealla puolella ei ole Poista-painiketta näkyvissä. 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

 

AVAA CHAT

Varaa soittoaika


Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
 

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

Kirjaudu

Rekisteröidy

 

Telia Yrityksille -verkkokauppa

Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
 

Ostoksille

 

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16