Vastausryhmien kokoonpanot

Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Ryhmien jäsenet, eli Vastausringin vastauspaikat valitaan pudotusvalikosta. Pudotusvalikoissa näytetään Vastausrinki-numeron haltijan vastauspaikkanumerot. Jos haluat puhelinnumeron mukaan Vastausringin vastaajaksi, se on ensin syötettävä Vastausrinki-numeron haltijan vastauspaikkanumerolistalle Vastauspaikkanumerot-välilehdellä.

Kunkin ryhmän alapuolella on ryhmäkohtaiset asetukset:

  • Soittoaika määrittää ajan, jonka Vastausrinki yrittää kuhunkin vastauspaikkaan. Jos puheluun ei vastata soittoajan kuluessa, Vastausrinki yrittää yhdistää puhelua seuraavaan vastauspaikkaan.  
  • Ilmoitus puhelun siirtyessä on soittajan kuulemma ilmoitus silloin, kun puhelu siirretään soimaan seuraavassa vastauspaikassa, kun yritetystä vastauspaikasta ei vastata.  
  • Jonotus ja ylivuoto ovat keskenään vaihtoehtoisia. Jos jonotus on päällä ja kaikki vastauspaikat ovat varattuja, puhelu siirtyy jonoon ja soittaja kuulee jonotusilmoituksen. Ylivuoto -pudotusvalikosta voit valita puhelinnumeron, johon puhelu yhdistetään, kun mikään vastauspaikka ei vastaa tai kaikki vastauspaikat ovat varattuina.

Vastauspaikkojen yritysjärjestys tulevissa puheluissa ei määräydy ryhmän kokoonpanon järjestyksen mukaan. Vastausrinki pitää automaattisesti kirjaa siitä, miten kauan kukin vastauspaikka on ollut vapaana ja yrittää yhdistää aina siihen vastauspaikkaan, joka on ollut kauimmin vapaana.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

 

Huom! Yksinkertaistamme palvelukanaviamme. Sähköpostiosoitteet asiakaspalvelu@inmicsnebula.fi ja laskutus@inmicsnebula.fi poistuvat käytöstä 1.4.2025 alkaen. Ajantasaiset yhteystietomme tältä sivulta.

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16