Vastausringin ohjausprofiilit

Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Vastausrinki on ryhmien tavoitettavuuden parantamiseen tarkoitettu palvelu, jossa kunkin ryhmän puhelinliittymät (1–15 kpl) on määritelty kuuluvaksi samaan vastausryhmään. Vastausrinki-ryhmiä on kulloinkin käytössä yhdestä kolmeen kappaletta, joista yksi on aina kerrallaan vastausvuorossa (aktiivisena ryhmänä).

Vastausrinki-palvelua voidaan käyttää esimerkiksi pienen puhelinpalvelukeskuksen luomiseen edullisin kustannuksin.  

Vastausringissä on valittavissa viisi erilaista ohjausprofiilia:

  1. Aikaohjaus (oletusprofiili, kun Cid-numerolle kytketään Pro-palvelu)  
  2. Viikonpäiväohjaus  
  3. Soitonsiirto  
  4. 1. Ryhmä (Profiilissa vastausvuorossa on aina ryhmä 1.)
  5. 2. Ryhmä (Profiilissa vastausvuorossa on aina ryhmä 2.)

Voit valita haluamasi profiilin Aktiivinen profiili -osiosta. Numeron ohjaukset -näkymä päivittyy valintasi mukaan automaattisesti ja profiilivalinnan alle tuodaan valitsemasi aktiivisen profiilin asetusnäkymä.  

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

 

Huom! Yksinkertaistamme palvelukanaviamme. Sähköpostiosoitteet asiakaspalvelu@inmicsnebula.fi ja laskutus@inmicsnebula.fi poistuvat käytöstä 1.4.2025 alkaen. Ajantasaiset yhteystietomme tältä sivulta.

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16