Vastausrinki on ryhmien tavoitettavuuden parantamiseen tarkoitettu palvelu, jossa kunkin ryhmän puhelinliittymät (1–15 kpl) on määritelty kuuluvaksi samaan vastausryhmään. Vastausrinki-ryhmiä on kulloinkin käytössä yhdestä kolmeen kappaletta, joista yksi on aina kerrallaan vastausvuorossa (aktiivisena ryhmänä).
Vastausrinki-palvelua voidaan käyttää esimerkiksi pienen puhelinpalvelukeskuksen luomiseen edullisin kustannuksin.
Vastausringissä on valittavissa viisi erilaista ohjausprofiilia:
- Aikaohjaus (oletusprofiili, kun Cid-numerolle kytketään Pro-palvelu)
- Viikonpäiväohjaus
- Soitonsiirto
- 1. Ryhmä (Profiilissa vastausvuorossa on aina ryhmä 1.)
- 2. Ryhmä (Profiilissa vastausvuorossa on aina ryhmä 2.)
Voit valita haluamasi profiilin Aktiivinen profiili -osiosta. Numeron ohjaukset -näkymä päivittyy valintasi mukaan automaattisesti ja profiilivalinnan alle tuodaan valitsemasi aktiivisen profiilin asetusnäkymä.