Toimipaikat ja toimipaikkojen tiedot

Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Cid-yritysnumerointia perustettaessa yrityksesi käyttöön määritellään Telian toimesta numeroalueita, jotka vastaavat Cid-palvelusopimuksessa sovittuja palveluita (Cid 10, Cid 100 ja Cid 1000 -numeroalueet).

Yrityksesi numeroalueet jaetaan Cid-palveluiden perustamisvaiheessa vielä toimipaikoille siten, että yksittäiselle toimipaikalle voidaan sijoittaa useita erillisiä numeroalueita tai niiden osia. Toimipaikkoja käytetään Cid Managerissa jaottelemaan Cid-numerot ja niiden käyttäjät pienempiin, helpommin hallinnoitaviin osiin. Pienellä yrityksellä on Cid Managerissa tyypillisesti vain yksi toimipaikka, josta löytyvät kaikki Cid-numerot ja niiden käyttäjät. Isolla yrityksellä puolestaan voi olla Cid Managerissa laaja toimipaikkarakenne, joka vastaa yrityksen todellista yksikkörakennetta.

Numeroalueiden määrittelyn ja toimipaikkajaon jälkeen yksittäisiä Cid-numeroita voidaan lisätä käyttöön (älyverkkoon) Cid Managerilla. Telia luo Cid-yritysnumeropalvelun toimituksen yhteydessä yrityksen toiveiden mukaisen lähtötilanteen, mutta sen jälkeen voit itse lisätä ja poistaa Cid-numeroita käytöstä.

Toimipaikka-administraattori, pääkäyttäjä ja tietojärjestelmäpäällikkö voivat toimipaikan tietonäkymän avulla tarkistaa toimipaikan perus- ja osoitetiedot sekä muokata toimipaikan yhteyshenkilöiden yhteystietoja. Toimipaikan muita tietoja voivat muokata vain Telian ylläpitäjät.  

Pääset tekemään muutoksia toimipaikan tietonäkymään seuraavasti:

  1. Kirjaudu Cid Manageriin
  2. Valitse ensin haluamasi toimipaikka yrityksen toimipaikkalistasta  
  3. Valitse sen jälkeen toimipaikan etusivulta Toimipaikan tiedot (linkki löytyy myös vasemmasta navigointipalkista) 
  4. Syötä toimipaikan kaupalliseksi ja tekniseksi haluamasi henkilöt ja heidän yhteystietonsa
  5. Vahvista tiedot valitsemalla Tallenna näkymän alareunasta

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

 

Huom! Yksinkertaistamme palvelukanaviamme. Sähköpostiosoitteet asiakaspalvelu@inmicsnebula.fi ja laskutus@inmicsnebula.fi poistuvat käytöstä 1.4.2025 alkaen. Ajantasaiset yhteystietomme tältä sivulta.

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaikaJätä yhteydenottopyyntö

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
 

Tutustu yritysmyyjiin

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste