Tiedot numeropalveluissa

Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Voit siirtää Cid-numeroiden numero- ja käyttäjätietoja yleisiin suomalaisiin numeropalveluihin yrityksesi työntekijöiden tavoitettavuuden parantamiseksi. Telia siirtää numerotiedot Fonectan kautta Suomen Numeropalvelu Oy:n tietokantaan, josta ne ovat kaikkien numeropalveluiden tarjoajien käytettävissä.

Näin pääset tietojen siirtonäkymään:

  1. Kirjaudu Cid Manageriin
  2. Siirry etusivulta Numeropalvelut-osioon tai valitse toimintopalkista Yritys-osio ja siirry yrityksen etusivulta Numeropalvelut-osioon
  3. Numeropalveluihin siirrettävät tiedot on jaettu välilehtien avulla asiakas- ja numerotietoihin  

Huom! Numeropalveluiden tarjoajia ei voida velvoittaa sisällyttämään Cid-numerotietoja palveluihinsa. Jokainen palveluntarjoaja päättää itsenäisesti siitä, mitä tietoja he haluavat palveluissaan näytettävän.

Näin voit muokata yrityksesi numeropalveluissa näkyviä tietoja:

  1. Siirry Cid Managerin Asiakastiedot-välilehdelle
  2. Syötä haluamasi tiedot
  3. Vahvista tiedot painamalla Tallenna  

Huom! Numerotiedot siirretään Cid Managerista eteenpäin kerran vuorokaudessa yöaikaan. Uudet tiedot päivittyvät numeropalveluihin muutaman arkipäivän viiveellä. 

Numerotiedot-välilehdellä voit valita ne Cid-numerot, joiden tiedot haluat siirtää numeropalveluihin käyttäjätietoineen. Muiden yrityksesi Cid-numeroiden tietoina siirretään ainoastaan itse numero ja yritystieto.

  1. Siirry Cid Managerin Numerotiedot-välilehdelle
  2. Rastita siirrettävien Cid-numeroiden valintaruutu numeroiden vasemmalta puolelta
  3. Vahvista lopuksi valintasi valitsemalla Tallenna välilehden alareunasta

Huom! Numerotiedot siirretään Cid Managerista eteenpäin kerran vuorokaudessa yöaikaan. Uudet tiedot päivittyvät numeropalveluihin muutaman arkipäivän viiveellä.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

 

Huom! Yksinkertaistamme palvelukanaviamme. Sähköpostiosoitteet asiakaspalvelu@inmicsnebula.fi ja laskutus@inmicsnebula.fi poistuvat käytöstä 1.4.2025 alkaen. Ajantasaiset yhteystietomme tältä sivulta.

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16