Soitonsiirto (Pro)

Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Soitonsiirrolla ohjataan kaikki Cid-numeroon saapuvat puhelut suoraan toiseen numeroon. Vaihtoehto on hyvä silloin kun puhelut halutaan ohjata väliaikaisesti toiseen numeroon, sillä aikaohjausasetukset säilyvät ennallaan. 

  1. Valitse Soitonsiirtonumero-pudotusvalikosta haluamasi puhelinnumero. Pudotusvalikossa näytetään Cid-numeron käyttäjän vastauspaikkanumerot.  
  2. Pääkäyttäjät ja toimipaikka-administraattorit voivat sallia soitonsiirron myös ulkomaannumeroon rastittamalla Siirto ulkomaille sallittu -valintaruudun.  
  3. Valitse myös tarvittavat lisäasetukset. Lisätietoja näistä asetuksista löytyy ohjeesta Prime- ja Pro-palveluiden lisäasetukset.

Tekstiviestikomento: CID SIIRRA [puhelinnumero]

Komento sisältää puhelinnumeron, johon tulevat puhelut ohjataan.  

Esim. "CID SIIRRA +358407543773" ohjaa tulevat puhelut numeroon +358407543773

Käyttäjä saa järjestelmältä vastausviestin, esimerkiksi seuraavanlaisen:

"Soitonsiirto numeroon: 0407543773. Soittajana näytetään xxx"  

Järjestelmä lähettää seuraavanlaisen virheviestin, jos puhelinnumero on väärin muodostettu:  

"Väärin muodostettu puhelinnumero: +3582040Y431a"

Huom! Soitonsiirtoa ei voi tehdä Cid-numeroihin, jotka eivät ole aktiivisena Telian älyverkossa tai joihin on liitetty Tavoitettavuuspalvelu Vastausrinki.

Telian matkapuhelinliittymästä:  

15530 

Muiden operaattoreiden matkapuhelinliittymistä:  

020123456

Tekstiviestikomennot ulkomailta:

+35820123456

Cid Managerin lähettämät paluuviestit ovat käyttäjän oletuskieliasetuksesta riippuen joko suomen- tai englanninkielisiä. Virhetilanteissa käyttäjä saa vastausviestin, jossa kerrotaan virheen syy.  

Jos matkapuhelinliittymässä on viestiesto lyhytnumeroihin (15530) ja Cid-numero matkapuhelimesta -palvelu on käytössä, tulee tekstiviestikomennot lähettää numeroon *155*020123456 (eli numeron eteen laitetaan *155*-prefiksi), jotta lähettäjän numero näkyy oikein.

Huom! *155*-prefiksi ei toimi tekstiviestilähetyksissä kaikissa matkapuhelinmalleissa.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

 

Huom! Yksinkertaistamme palvelukanaviamme. Sähköpostiosoitteet asiakaspalvelu@inmicsnebula.fi ja laskutus@inmicsnebula.fi poistuvat käytöstä 1.4.2025 alkaen. Ajantasaiset yhteystietomme tältä sivulta.

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16