Tavoitettavuuspalvelu Primessa saat valittua Cid-numeron taustalle kolme eri vastauspaikkaa ja voit määritellä kuinka kauan puhelu soi missäkin numerossa ennen puhelun siirtymistä seuraavaan numeroon.
Valitse tavoitettavuusketjun vastauspaikkojen puhelinnumerot kunkin vastauspaikan kohdalla olevasta pudotusvalikosta. Pudotusvalikossa näytetään Cid-numeron haltijan vastauspaikkanumerot ja lisäksi mahdolliset Telian toimesta lisätyt puhelinnumerot (esim. erityistapauksissa tarvittava tekninen ohjausnumero).
Valitse myös vastauspaikoille soittoajat, joiden jälkeen vastaamatta jäänyt puhelu siirretään ketjun seuraavaan vastauspaikkaan.
Cid-numeroon tuleva puhelu ohjautuu aina ensin tavoitettavuusketjun ensimmäiseen vastauspaikkaan. Jos ensimmäinen vastauspaikka ei vastaa, puhelu siirtyy toiseen vastauspaikkaan (jos toinen vastauspaikka on käytössä) asetetun soittoajan kuluttua.
Vastauspaikkanumeroiden lisäksi pudotusvalikoissa näkyvät seuraavat valinnat:
- Ei käytössä: Ketjun vastauspaikka ei ole käytössä. Tavoitettavuusketju päättyy ensimmäiseen "Ei käytössä" -vastauspaikkaan.
- Oletusohjaus: Ohjaus tapahtuu sen numeroalueen oletusohjausten mukaan, johon Cid-numero kuuluu. Oletusohjaukset määritellään yritykselle numeroaluekohtaisesti Telian toimesta Cid-yritysnumerointia käyttöönotettaessa.
Valitse puheluille ohjaus tilanteessa, jossa ensimmäinen vastauspaikka on varattu:
- Siirto 2. vastauspaikkaan: Puhelu ohjautuu ketjun toiseen numeroon
- Siirto 3. vastauspaikkaan: Puhelu ohjautuu ketjun kolmanteen numeroon.
- Varattu-ilmoitus: Soittaja kuulee varattu-ääntä (oletus).
Valitse myös tarvittavat lisäasetukset. Lisätietoja näistä asetuksista löytyy Prime- ja Pro-palveluiden lisäasetukset -ohjeesta.