Tavoitettavuusketjun asetukset

Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Tavoitettavuuspalvelu Primessa saat valittua Cid-numeron taustalle kolme eri vastauspaikkaa ja voit määritellä kuinka kauan puhelu soi missäkin numerossa ennen puhelun siirtymistä seuraavaan numeroon.

Valitse tavoitettavuusketjun vastauspaikkojen puhelinnumerot kunkin vastauspaikan kohdalla olevasta pudotusvalikosta. Pudotusvalikossa näytetään Cid-numeron haltijan vastauspaikkanumerot ja lisäksi mahdolliset Telian toimesta lisätyt puhelinnumerot (esim. erityistapauksissa tarvittava tekninen ohjausnumero).

Valitse myös vastauspaikoille soittoajat, joiden jälkeen vastaamatta jäänyt puhelu siirretään ketjun seuraavaan vastauspaikkaan.

Cid-numeroon tuleva puhelu ohjautuu aina ensin tavoitettavuusketjun ensimmäiseen vastauspaikkaan. Jos ensimmäinen vastauspaikka ei vastaa, puhelu siirtyy toiseen vastauspaikkaan (jos toinen vastauspaikka on käytössä) asetetun soittoajan kuluttua.  

Vastauspaikkanumeroiden lisäksi pudotusvalikoissa näkyvät seuraavat valinnat:  

  • Ei käytössä: Ketjun vastauspaikka ei ole käytössä. Tavoitettavuusketju päättyy ensimmäiseen "Ei käytössä" -vastauspaikkaan.  
  • Oletusohjaus: Ohjaus tapahtuu sen numeroalueen oletusohjausten mukaan, johon Cid-numero kuuluu. Oletusohjaukset määritellään yritykselle numeroaluekohtaisesti Telian toimesta Cid-yritysnumerointia käyttöönotettaessa.

Valitse puheluille ohjaus tilanteessa, jossa ensimmäinen vastauspaikka on varattu:  

  • Siirto 2. vastauspaikkaan: Puhelu ohjautuu ketjun toiseen numeroon  
  • Siirto 3. vastauspaikkaan: Puhelu ohjautuu ketjun kolmanteen numeroon.  
  • Varattu-ilmoitus: Soittaja kuulee varattu-ääntä (oletus). 

Valitse myös tarvittavat lisäasetukset. Lisätietoja näistä asetuksista löytyy Prime- ja Pro-palveluiden lisäasetukset -ohjeesta.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

 

Huom! Yksinkertaistamme palvelukanaviamme. Sähköpostiosoitteet asiakaspalvelu@inmicsnebula.fi ja laskutus@inmicsnebula.fi poistuvat käytöstä 1.4.2025 alkaen. Ajantasaiset yhteystietomme tältä sivulta.

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16