Matkapuhelinliittymän ja Cid-numeron tilaus

Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Jos olet matkapuhelinasiakas ja käytössäsi on myös yritysnumeroita, voit kytkeä yritysnumeron Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa yhdessä matkapuhelinliittymän kanssa. Pelkän yritysnumeron kytkentä tehdään edelleen Cid Managerin kautta. 

Avaa yritysnumeron matkapuhelinliittymän avauksen yhteydessä seuraavasti:

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun
  2. Valitse sivun alaosasta Liittymät ja laitteet -osio ja sen jälkeen Avaa uusi mobiililiittymä
  3. Valitse Avaa matkapuhelinliittymä / SIM-kortillinen dataliittymä
  4. Valitse Kytke myös Yritysnumero (Telia Cid) ja paina jatka.
  5. Laskutustiedot -kohdassa valitse koontiryhmä tai voit luoda uuden painamalla Koontiryhmä- laatikon yläpuolelta Luo uusi.
  6. Täytä Käyttäjätiedot ja valitse pakollinen tieto Yritysnumeron toimipaikka. Paina jatka.
  7. Valitse liittymätyyppi ja paina jatka.
  8. Valitse liittymänumero kohdasta Valitsen numerolistasta tai käytän yrityksen omaa numerointia
  9. Valitse SIM-kortti ja paina jatka.
  10. Valitse liittymälle lisäpalvelut ja paina jatka.
  11. Valitse haluamasi Estot ja rajoitukset ja paina jatka.
  12. Näet yhteenvedon avattavan matkapuhelinliittymän tiedoista. Paina vahvista.
  13. Lisää yritysnumero käyttäjälle valitsemalla Numeroalue ja Yritysnumero. Paina jatka.
  14. Näet yhteenvedon yritysnumeron tilauksesta. Paina lopuksi vahvista.

Huom! Mikäli Cid-yritysnumero tulee Viestintäpalvelu VIP -käyttäjän henkilökohtaiseksi puhelinnumeroksi, jätä Cid-numerovalinta tässä kohdassa tyhjäksi. VIP-käyttöön tulevat Cid-yritysnumerot valitaan VIP-palvelutietojen täyttämisen yhteydessä.  

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

 

Huom! Yksinkertaistamme palvelukanaviamme. Sähköpostiosoitteet asiakaspalvelu@inmicsnebula.fi ja laskutus@inmicsnebula.fi poistuvat käytöstä 1.4.2025 alkaen. Ajantasaiset yhteystietomme tältä sivulta.

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16