Privatel-lisäpalvelu

Näin tilaat ja otat käyttöön Privatel-lisäpalvelun Telia CID -palvelulle.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Telia Privatel yhdistää matkapuhelimet vaihteeseen tai viestintäjärjestelmään, joka on liitetty kiinteään puhelinverkkoon. Privatel-lisäpalvelu mahdollistaa sisäpuheluhinnoittelun soitettaessa matkapuhelimista kiinteään puhelinverkkoon sekä kiinteästä puhelinverkosta matkapuhelimiin. Palvelu sisältää myös liittymäkohtaisen lyhytnumeroinnin.

Huom! Privatelista täytyy olla voimassaoleva sopimus, jotta sen hallinnointi ja lisäys itsepalvelukanavissa on mahdollista.

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita -kohdasta Avaa uusi mobiililiittymä.
  3. Valitse Avaa matkapuhelinliittymä.
  4. Valitse koontiryhmä ja täytä käyttäjätiedot.
  5. Valitse haluamasi liittymätyyppi.
  6. Valitse haluamasi numero tai käytä yrityksen omaa numerointia. Valitse tämän jälkeen SIM-kortti liittymälle.
  7. Valitse Tilattavat lisäpalvelut -kohdassa Privatel. Valitse tarvittaessa muut lisäpalvelut.
  8. Valitse Privatel-tunnus alasvetovalikosta. Muut kentät täyttyvät automaattisesti.
  9. Kirjoita alanumerokenttään liittymälle haluttu alanumero ja paina Valitse.
  10. Valitse haluamasi Estot ja rajoitukset.
  11. Näet yhteenvedon avattavan matkapuhelinliittymän tiedoista. Paina Vahvista.

Olemassaolevalle liittymälle voit tilata Privatelin palvelupyyntönä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta.

Lue lisää palvelupyynnön luomisesta

Valitse viestin aiheeksi Tilaa uusi palvelu ja tilattavaksi tuotteeksi Telia Cid. Kirjoita tarkemmat tilaustiedot Lisätietoja tilauksesta -kenttään.

Voit luoda Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa matkapuhelinliittymien nopeaa avaamista varten avausprofiilin, johon voit lisätä Privatel-lisäpalvelun kytkettäväksi automaattisesti.
 

  1. Luo uusi avausprofiili. Lue lisää avausprofiilien luomisesta
  2. Tilattavat lisäpalvelut -kohdassa valitse Privatel.
  3. Valitse alanumeroksi 10000 ja paina Valitse.

 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

 

Huom! Yksinkertaistamme palvelukanaviamme. Sähköpostiosoitteet asiakaspalvelu@inmicsnebula.fi ja laskutus@inmicsnebula.fi poistuvat käytöstä 1.4.2025 alkaen. Ajantasaiset yhteystietomme tältä sivulta.

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16