Käyttäjän poistaminen

Tämä ohje on yritysasiakkaille.
  1. Kirjaudu Cid Manageriin
  2. Valitse Yritys ylänavigointipaneelista 
  3. Valitse Yrityksen käyttäjät vasemmasta navigointipaneelista 
  4. Valitse Poista haluamasi käyttäjän kohdalta 
  5. Pop-upissa voit valita poistetaanko pelkkä numero, käyttäjä vai molemmat 
  6. Valitse Poista

Jos käyttäjällä oli myös Cid Manager -käyttöoikeudet, poistetaan SurfManager-käyttäjältä Cid Manager -palvelu. Käyttäjää ei poisteta SurfManagerista, sillä käyttäjällä voi olla muita Telian palveluita käytössään. Yrityksesi SurfManager -pääkäyttäjä voi tarvittaessa poistaa käyttäjän SurfManagerin käyttäjähallinnasta.

Käyttäjän vastauspaikkanumerot poistetaan käyttäjän poiston yhteydessä. Vastauspaikkanumerot, jotka olivat käytössä Cid-numeroiden ohjausketjujen vastauspaikkoina, jäävät ohjausketjuihin. Ne näkyvät käyttäjän poiston jälkeen ohjausketjujen vastauspaikoissa tavallisina puhelinnumeroina ilman kuvaustietoa.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

 

Huom! Yksinkertaistamme palvelukanaviamme. Sähköpostiosoitteet asiakaspalvelu@inmicsnebula.fi ja laskutus@inmicsnebula.fi poistuvat käytöstä 1.4.2025 alkaen. Ajantasaiset yhteystietomme tältä sivulta.

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16