Uuden käyttäjän luominen

Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Pääkäyttäjät sekä toimipaikka-administraattorit voivat lisätä uusia käyttäjiä Cid Managerissa tai Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa. Toimipaikka-administraattorit voivat lisätä käyttäjiä vain omille toimipaikoilleen.

Voit luoda uusia käyttäjiä Cid Manageriin seuraavasti:

  1. Kirjaudu Cid Manageriin
  2. Valitse etusivulta Lisää käyttäjä
  3. Klikkaa Lisää käyttäjä vasemmasta alareunasta
  4. Täytä avautuva lomake (pakollisia tietoja ovat etunimi, sukunimi ja käyttäjärooli)
  5. Tarvittaessa voit antaa käyttäjälle oikeudet palvelunumerorapontointiin rastittamalla Report Manager -valintaruudun
  6. Vahvista valitsemalla Tallenna

Mikäli haluat antaa käyttäjälle oikeudet Cid Manageriin, valitse Käyttöoikeudet -osiosta vaihtoehto "Lisää käyttäjä SurfManageriin" ja syötä käyttäjälle käyttäjätunnus ja salasana. Tällöin käyttäjä kirjautuu Cid Manageriin SurfManagerin kautta.   

Huom! Uutta käyttäjää lisätessä SurfManagerista tarkistetaan tiedot automaattisesti käyttäjätunnuksen perusteella. Jos käyttäjä löytyy jo SurfManagerista, annetaan hänelle käyttöoikeus Cid Manageriin.

Voit luoda haluamallesi käyttäjälle suoraan oikeudet Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun, jonka kautta käyttäjä pääsee Cid Manageriin hallinnoimaan numeroita. Kirjautuminen Cid Manageriin tapahtuu tällöin asiointipalvelun kautta.

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -palveluun
  2. Siirry sivun alaosassa olevan Telian muut palvelut -kohtaan ja klikkaa CID Manager -pikalinkkiä
  3. Valitse Lisää uusi käyttäjä 
  4. Täytä käyttäjätiedot ja paina tallenna.
  5. Valitse Käyttöoikeudet -välilehdeltä kohta Lisää käyttäjä SurfManageriin ja syötä käyttäjälle käyttäjätunnus ja salasana.
  6. Vahvista valitsemalla Tallenna
  1. Kirjaudu Cid Manageriin
  2. Valitse toimintopalkista Yritys
  3. Siirry navigointipalkista Toimipaikat-osioon  
  4. Valitse haluamasi toimipaikka listauksesta
  5. Valitse toimipaikan työalueelta Lisää uusi käyttäjä

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

 

Huom! Yksinkertaistamme palvelukanaviamme. Sähköpostiosoitteet asiakaspalvelu@inmicsnebula.fi ja laskutus@inmicsnebula.fi poistuvat käytöstä 1.4.2025 alkaen. Ajantasaiset yhteystietomme tältä sivulta.

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16