Cid-numeroraportit

Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Cid-numeroraportit-toiminnolla pääkäyttäjä tai toimipaikka-administraattori voi luoda Excel-taulukon, jossa yrityksesi Cid-numeroinnit on lajiteltu toimipaikoittain.  

Aloita Cid-numeroraportin luominen seuraavasti:

  1. Kirjaudu Cid Manageriin
  2. Valitse etusivulta Cid-numeroraportit
  3. Valitse Toimipaikkalista-pudotusvalikosta haluamasi toimipaikat

    Huom! Pääkäyttäjä näkee pudotusvalikossa kaikki yrityksen toimipaikat. Toimipaikka-administraattori näkee vain hallinnoimansa toimipaikat.
  4. Valitse lisäksi raportin tyyppi
  5. Valitse lopuksi Luo raportti. Järjestelmä luo Excel-taulukon ja pyytää sinua valitsemaan, tallennatko raportin vai avaatko raportin näytölle.

Muodostettavaan Excel-tiedostoon luodaan työkirjoja (worksheet) sen mukaan, mitä tavoitettavuuspalveluita yritykselläsi on käytössään. Esim. Pro-tiedot -työkirja luodaan, jos yritykselläsi on käytössä Cid-numeroita, joiden tavoitettavuuspalveluna on Pro.  

Huom! Excel-raportilla ei ole luonnin jälkeen mitään vaikutusta Cid Managerin tietokannassa oleviin tietoihin. Voit siis vapaasti muokata raportin tietoja ilman, että Cid Managerissa olevat Cid-numeroiden ohjausasetukset muuttuisivat.   

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

 

AVAA CHAT

Varaa soittoaika


Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
 

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

Kirjaudu

Rekisteröidy

 

Telia Yrityksille -verkkokauppa

Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
 

Ostoksille

 

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16