Cid-numero matkapuhelimesta tekstiviestillä (Prime ja Pro)

Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Tekstiviestikomennoilla CID IDCID, CID IDAIKA ja CID IDMOBIILI voidaan asettaa vastaanottajalle näkyvä soittajan puhelinnumero, kun Cid-numerolle määritellystä mobiilinumerosta (eli matkapuhelinliittymästä) soitetaan tai lähetetään MMS- tai tekstiviesti. 

  • CID IDCID asettaa Cid-numeron soittajan numeroksi.  

  • CID IDAIKA asettaa Cid-numeron soittajan numeroksi työaikana. Työaika on numerokohtainen asetus, joka määritellään Cid-numeron hallintanäkymässä selainkäyttöliittymässä. Vapaa-aikana soittajan numerona näytetään matkapuhelinliittymän numeroa.  

  • CID IDMOBIILI asettaa matkapuhelinliittymän numeron soittajan numeroksi.  

 

Telia CID -palveluun sisältynyt erillinen CID-numero matkapuhelimessa -palvelu on päättynyt 30.04.2024. Päättyvän palvelun korvaajaksi on tarjolla uudempi vastaavat toiminnallisuudet sisältävä Telia Numeronnäyttöpalvelu.

Telian matkapuhelinliittymästä:  

15530 

Muiden operaattoreiden matkapuhelinliittymistä:  

020123456

Tekstiviestikomennot ulkomailta:

+35820123456

Cid Managerin lähettämät paluuviestit ovat käyttäjän oletuskieliasetuksesta riippuen joko suomen- tai englanninkielisiä. Virhetilanteissa käyttäjä saa vastausviestin, jossa kerrotaan virheen syy.  

Jos matkapuhelinliittymässä on viestiesto lyhytnumeroihin (15530) ja Cid-numero matkapuhelimesta -palvelu on käytössä, tulee tekstiviestikomennot lähettää numeroon *155*020123456 (eli numeron eteen laitetaan *155*-prefiksi), jotta lähettäjän numero näkyy oikein.

Huom! *155*-prefiksi ei toimi tekstiviestilähetyksissä kaikissa matkapuhelinmalleissa.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

 

Huom! Yksinkertaistamme palvelukanaviamme. Sähköpostiosoitteet asiakaspalvelu@inmicsnebula.fi ja laskutus@inmicsnebula.fi poistuvat käytöstä 1.4.2025 alkaen. Ajantasaiset yhteystietomme tältä sivulta.

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaikaJätä yhteydenottopyyntö

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
 

Tutustu yritysmyyjiin

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste