Maksumuistutuspalvelu

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Mikä on maksumuistutuspalvelu

Maksumuistutuspalvelu on maksuton Telian yritysasiakkaille ja se kytketään automaattisesti voimaan pienemmille yritysasiakkaille.

Asiakkaille lähetetään muistutus avoimesta laskusta tekstiviestillä. Voit päivittää tekstiviestin vastaanottajatietoja Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

Kuinka maksumuistutuspalvelu toimii

Saat tekstiviestillä tiedon maksamattomasta laskusta, kun eräpäivästä on kulunut noin viikko.

Vältyt ylimääräisiltä muistutuskuluilta, kun maksat laskun viimeistään kahden pankkipäivän kuluttua viestin vastaanotosta. Muistutus lähetetään myös, jos liittymää tai palvelua uhkaa sulkeminen maksamattoman laskun vuoksi.

Maksumuistutuksen voit saada sähköpostiin, tekstiviestinä tai molempiin. Tekstiviesti voidaan lähettää Telian tai muun operaattorin liittymään.

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse Laskutus kohdasta Maksumuistutuspalvelu. Valitse, haluatko vastaanottaa maksumuistutusviestit tekstiviestitse, sähköpostitse tai molempiin.
  3. Lisää matkapuhelinnumero ja/tai sähköpostiosoite ja valitse Tallenna.

Voit myös ottaa yhteyttä

kirjautuneena chatissa, tai

 soittamalla yritysasiakaspalveluun

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaikaJätä yhteydenottopyyntö

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
 

Tutustu yritysmyyjiin

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste