Miten haen laskulle lisää maksuaikaa?

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Yritysasiakkaana voit halutessasi hakea lisää maksuaikaa sekä matkapuhelin- että kiinteän verkon laskuillesi tekemällä maksusopimuksen. Tutustuthan palvelukohtaisiin ehtoihin alla.

Maksuaikaa hakemalla ja maksamalla laskun sopimasi maksuajan puitteissa vältyt perintäkuluilta. Huomioi kuitenkin, että alkuperäisen eräpäivän jälkeen maksetuista laskuista veloitetaan korkolain mukaista viivästyskorkoa laskun maksamiseen saakka.

Voit hakea Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa lisää maksuaikaa palvelussa näkyviin laskuihin. Tähän on tiettyjä poikkeuksia, ja tarkemmat maksuajan hakemisen ehdot löydät alempaa. Palvelussa tehdyistä muutoksista maksuaikaan ei peritä erillistä palvelumaksua. 

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse Laskutus kohdasta Laskut.
  3. Valitse haluttu lasku klikkaamalla laskunumeroa.
  4. Vieritä alemmas ja klikkaa oikealta Siirrä maksupäivää, jolloin näet uuden ehdotetun eräpäivän. Voit samalla tilata maksumuistutuksen haluamaasi matkapuhelinnumeroon.
  5. Vahvista maksupäivän siirto.

Vaihtoehtoisesti voit tehdä palvelupyynnön Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa, jolloin maksusopimuksesta veloitetaan hinnaston mukainen palvelumaksu.

Voit myös ottaa yhteyttä

kirjautuneena chatissa, tai

 soittamalla yritysasiakaspalveluun

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

  • Sopimus on sitova ja se astuu voimaan asiakkaan hyväksyessä sopimuksen. Sopimuksen mitätöinti tai muokkaaminen edellyttää kontaktia asiakaspalveluun. 
  • Laskuttaja on Telia Finland Oyj tai sen kanssa samaan konserniin kuuluva yhtiö. Laskuttajalla on oikeus hyväksyä tai hylätä asiakkaan maksusopimus harkintansa mukaan. Maksuaikaa ei voida myöntää muun muassa mikäli kyseessä on ensimmäinen lasku tai asiakkaalla on muita avoimia laskuja. 
  • Lasku on maksettava sovittuna maksupäivänä. Erillistä maksukehotusta ei asiakkaalle toimiteta. Mikäli asiakas laiminlyö maksun suorittamisen, palveluntarjoajalla on oikeus sulkea liittymä ja ryhtyä palvelun yleisten toimitusehtojen mukaisiin toimenpiteisiin. 
  • Laskun eräpäivästä lukien maksamattomasta osuudesta veloitetaan korkolain mukainen viivästyskorko siihen saakka, kunnes laskun viimeinen erä maksetaan. Viivästyskorko veloitetaan seuraavalla laskulla.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16