Maksoin laskun väärillä tiedoilla, miten toimin?

Tämä ohje on yritysasiakkaille Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje

Jos maksoit laskun käyttäen esimerkiksi väärää viitenumeroa, tilinumeroa tai laskun loppusummaa, olethan meihin yhteydessä sen korjaamiseksi. Veloitamme muutoksista palveluhinnaston mukaisen maksun.

Huom! Jos maksoit ylimääräistä, se hyvitetään automaattisesti seuraavalla laskulla, mutta voit myös olla meihin yhteydessä rahojen palautuksesta. Ilmoita silloin tilinumero, jolle palautus maksetaan. Jos olet maksanut liian vähän, voit maksaa puuttuvan summan samalla viitenumerolla laskun eräpäivään mennessä.

  1. Kirjaudu Yritysasiakkaana Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
  2. Valitse ylävalikosta Yhteystiedot ja viestit ja sieltä Palvelupyynnöt.
  3. Valitse Tee palvelupyyntö.
  4. Valitse aihealueeksi Muut asiat.
  5. Kerro Miten voimme auttaa -kentässä tekemäsi maksun maksupäivä, siinä käytetty viitenumero, maksettu summa ja tilinumero, jolta maksu on tehty. Kerro myös minkä tiedon syötit väärin ja mikä sen olisi tullut olla.
  6. Voit halutessasi liittää mukaan liitetiedoston painamalla Lisää liitetiedosto.
  7. Paina Lähetä Palvelupyyntö. Voit seurata pyyntösi käsittelyä asiointipalvelun Palvelupyynnöt -osiossa.

Voit myös ottaa yhteyttä

kirjautuneena chatissa, tai

 soittamalla yritysasiakaspalveluun

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaikaJätä yhteydenottopyyntö

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
 

Tutustu yritysmyyjiin

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste