Jos maksoit laskun käyttäen esimerkiksi väärää viitenumeroa, tilinumeroa tai laskun loppusummaa, olethan meihin yhteydessä sen korjaamiseksi. Veloitamme muutoksista palveluhinnaston mukaisen maksun.
Huom! Jos maksoit ylimääräistä, se hyvitetään automaattisesti seuraavalla laskulla, mutta voit myös olla meihin yhteydessä rahojen palautuksesta. Ilmoita silloin tilinumero, jolle palautus maksetaan. Jos olet maksanut liian vähän, voit maksaa puuttuvan summan samalla viitenumerolla laskun eräpäivään mennessä.
- Kirjaudu Yritysasiakkaana Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
- Valitse ylävalikosta Yhteystiedot ja viestit ja sieltä Palvelupyynnöt.
- Valitse Tee palvelupyyntö.
- Valitse aihealueeksi Muut asiat.
- Kerro Miten voimme auttaa -kentässä tekemäsi maksun maksupäivä, siinä käytetty viitenumero, maksettu summa ja tilinumero, jolta maksu on tehty. Kerro myös minkä tiedon syötit väärin ja mikä sen olisi tullut olla.
- Voit halutessasi liittää mukaan liitetiedoston painamalla Lisää liitetiedosto.
- Paina Lähetä Palvelupyyntö. Voit seurata pyyntösi käsittelyä asiointipalvelun Palvelupyynnöt -osiossa.