Laskutustietojen muuttaminen

Näin muutat laskutustietojasi Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Löydät alta ohjeita laskutustietojen muuttamisesta. Voit ilmoittaa laskutustietojen muutoksista, jos sinulla on yrityksen allekirjoitusoikeus tai sinut on ilmoitettu Telialle yrityksesi yhteyshenkilöksi.

Voit muuttaa Minun Telia Yrityksille asiointipalvelussa: 

  • Laskun maksajan nimeä
  • Viitettä
  • Osoitetta
  • Laskun kieltä
  • Laskutustapaa
  • Lisäksi voit muokata tekstiviestilaskun vastaanottajan puhelinnumeroa, jos kyseinen palvelu on yrityksesi käytössä.

Huom! Jos tarvitset yrityksen ulkopuolisena toimijana (esim. kirjanpitäjänä) pääsyn yrityksen laskutustietoihin, pyydäthän yrityksen vastuuhenkilöltä oikeudet Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Lue lisää

Yksittäinen lasku

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse ylhäältä Laskutus kohdasta Laskut.
  3. Valitse välilehti Laskutustilit.
  4. Valitse seuraavaksi lasku, jota haluat muokata, klikkaamalla laskutustiliriviä.
  5. Paina Muuta laskutustietoja-painiketta.
  6. Tee haluamasi muutokset ja paina tallenna.
     

Kaikki yrityksen laskut (asiakaskohtainen muutos)

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
  2. Valitse ylhäältä Yhteystiedot ja viestit.
  3. Valitse Palvelupyynnöt ja sieltä Tee palvelupyyntö.
  4.  Valitse Laskutustietojen muutokset ja oikea vaihtoehto kohdasta Kategoria.
  5. Täytä pyydetyt tiedot. 
  6. Lähetä palvelupyyntö.
  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse ylhäältä Yhteystiedot ja viestit.
  3. Klikkaa Palvelupyynnöt ja sieltä Tee palvelupyyntö.
  4. Valitse Laskutustietojen muutokset -lomake ja täydennä tiedot.
  5. Lähetä palvelupyyntö.

Voit myös ottaa yhteyttä

kirjautuneena chatissa, tai

 soittamalla yritysasiakaspalveluun

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16