Laskutustietojen muuttaminen

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Tästä ohjeesta löydät tietoa yrityksesi laskutustietojen muuttamisesta. Voit ilmoittaa laskutustietojen muutoksista, jos sinulla on yrityksen allekirjoitusoikeus tai sinut on ilmoitettu Telialle yrityksesi yhteyshenkilöksi.

Voit muuttaa Minun Telia Yrityksille asiointipalvelussa: 

  • Laskun maksajan nimeä
  • Viitettä
  • Osoitetta
  • Laskun kieltä
  • Laskutustapaa
  • Lisäksi voit muokata tekstiviestilaskun vastaanottajan puhelinnumeroa, jos kyseinen palvelu on yrityksesi käytössä.

Huom! Jos tarvitset yrityksen ulkopuolisena toimijana (esim. kirjanpitäjänä) pääsyn yrityksen laskutustietoihin, pyydäthän yrityksen vastuuhenkilöltä oikeudet Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Lue lisää

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun pääkäyttäjänä voit tehdä muutospyyntöjä yrityksen laskutustietoihin. Alta löydät ohjeet kahteen eri tapaan tehdä muutospyynnön, riippuen haluatko tehdä muutoksia yrityksesi yksittäiseen laskuun vai kaikkiin laskuihin. 

Ohjeet yksittäisen laskun tietojen muuttamiseen

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse etusivulta ylhäältä Laskutus kohdasta Laskut. Siirry etusivulle
  3. Valitse välilehti Laskutustilit.
  4. Valitse seuraavaksi lasku, jota haluat muokata, klikkaamalla laskutustiliriviä.
  5. Paina Muuta laskutustietoja -painiketta.
  6. Tee haluamasi muutokset ja paina Tallenna.

Huom! Mikäli et löydä etsimääsi laskua yllä olevaa ohjetta seuraamalla, tee muutospyyntö alla olevan ohjeen mukaisesti.

Ohjeet kaikkien yrityksen laskujen tietojen muuttamiseen

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
  2. Valitse etusivulta ylhäältä Yhteystiedot ja viestit. Siirry etusivulle
  3. Valitse Palvelupyynnöt ja sieltä Tee palvelupyyntö.
  4. Valitse Laskutustietojen muutokset ja oikea vaihtoehto kohdasta Kategoria.
  5. Täytä pyydetyt tiedot. 
  6. Lähetä palvelupyyntö.

Voit myös ottaa yhteyttä

kirjautuneena chatissa, tai

 soittamalla yritysasiakaspalveluun

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

 

AVAA CHAT

Varaa soittoaika


Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

 

Huom! Yksinkertaistamme palvelukanaviamme. Sähköpostiosoitteet asiakaspalvelu@inmicsnebula.fi ja laskutus@inmicsnebula.fi poistuvat käytöstä 1.4.2025 alkaen. Ajantasaiset yhteystietomme tältä sivulta.

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

Kirjaudu

Rekisteröidy

 

Telia Yrityksille -verkkokauppa

Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
 

Ostoksille

 

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaika

Jätä yhteydenottopyyntö


Soita meille

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.

Tutustu yritysmyyjiin


Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste