Kun laskutustapana on sähköpostilasku, sinulle toimitetaan haluamaasi sähköpostiosoitteeseen sähköpostiviesti, jonka liitteenä on laskusi pdf-muodossa. Laskun lähettäjän osoitteena on we.mail@stralfors.fi.
Mahdolliset maksukehotukset lähetetään samaan sähköpostiosoitteeseen, johon saat sähköpostilaskusi.
Huom! Huolehdithan, ettei sähköpostilaatikko ei ole täynnä; silloin laskun toimittaminen ei onnistu.
Ota sähköpostilasku käyttöön Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
- Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
- Valitse sivun ylälaidasta Yhteystiedot ja viestintä ja sieltä Palvelupyynnöt.
- Valite Tee palvelupyyntö.
- Valitse aihealueeksi Laskutustietojen muutokset.
- Valitse Kategoriaksi Siirtyminen sähköpostilaskuun.
- Täytä muut pyydetyt kentät ja valitse Lähetä palvelupyyntö.
Muuta sähköpostilaskun osoitetta
- Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
- Valitse Ota yhteyttä Teliaan ja sieltä Palvelupyynnöt.
- Valite Tee palvelupyyntö.
- Valitse aihealueeksi Laskutustietojen muutokset.
- Valitse Kategoriaksi Laskutusosoitteen muutos.
- Täytä muut pyydetyt kentät ja valitse Lähetä palvelupyyntö.
Maksa sähköpostilasku helposti virtuaaliviivakoodin avulla
Kun haluat maksaa sähköpostilla tulleen laskun, teet sen kätevästi siirtymällä omaan verkkopankkiin ja käyttämällä virtuaaliviivakoodia.
- Kopioi Telialta saamastasi sähköpostiviestistä virtuaaliviivakoodi.
- Kirjaudu verkkopankkiisi ja valitse Uusi maksu tai muu vastaava toiminto.
- Valitse laskua maksaessa Viivakoodilla maksaminen tai muu vastaava toiminto.
- Vie kursori tyhjään viivakoodikenttään ja liitä siihen kopioimasi koodi, jonka jälkeen tiedot ilmaantuvat tyhjiin kenttiin. Joissain verkkopankeissa maksun saaja pitää vielä täyttää maksulomakkeelle erikseen.