Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
Hinnastosta löydät Telian laskutusraportoinnin hinnat. Muista toimenpiteistä veloitetaan voimassa olevan palveluhinnaston mukainen maksu. Toimenpiteisiin kuuluvat esimerkiksi asiakaspalvelun tekemät muutokset, joiden hinnat löydät hinnaston kohdasta Yrityslaskutus.
Kaikki hinnat ovat alvittomia.
Raportointipalvelu
Matkapuhelinlaskutuksen raportointi
230 €/kk
100 € kertamaksu
Kiinteän puheen laskutuksen raportointi
230 €/kk
100 € kertamaksu
Tietoliikennepalveluiden laskutuksen raportointi
230 €/kk
100 € kertamaksu
Palvelun koulutus asiakasdatalla
165 €/tunti
Minimiveloitus 2 tuntia, sis. valmistelutyö 1 tunti ja koulutus min. 1 tunti
Vakioraportti
Hinta sisältää raportin ajon ja toimituksen (matkapuhelin-, kiinteän puheen- ja tietoliikennepalveluiden raportit) yhteen yrityksen ennalta sovittuun sähköpostiosoitteeseen.
Kertamaksu
150 €/raportti
Asiakaskohtaiset toteutukset ja muutostyöt
Asiakaspalvelun ja muutoshallinnan asiantuntijatyö on tuntihinnoiteltua. Raportteihin pyydetyt jälkikäsittelytyöt tiedostoihin sekä monimutkaisemmat, erityisosaamista vaativat työt, kuten koulutus, asennus ja raporttien rakenteelliset muutokset:
poikkeavat poimintaehdot
katkot
välisummat
asiakaskohtaiset ryhmittelyt
asiakkaan pyynnöstä toteutettavan raportin suunnittelu ja toteutus
sähköisen laskutusaineiston uudelleenlähetys
räätälöityjen erittelyiden, koontilaskujen ja raporttien toteutus
omistussuhteen muutokset laskutuskokonaisuuteen
organisaatio- ja käyttäjätietojen kerääminen ja dokumentointi toimitusten yhteydessä asiakkaan puolesta.
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla. Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä. Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.Lue lisää
Chat: Arkisin 8–16
OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.