Laskutuskauden (eräpäivän) muuttaminen pysyvästi

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Jos haluat tehdä muutoksia laskutuskauteen tai laskutusryhmään, olethan yhteydessä yritysasiakaspalveluun. Muutoksista veloitetaan palveluhinnaston mukaisesti.

Laskutuskaudet

Matkapuhelinpalveluiden laskutuskausi on yksi kuukausi eli kuukauden mittainen jakso, jonka alkamis- ja päättymispäivät löydät laskultasi. Kuukausimaksut lisätään laskulle laskutuskauden alussa. Kuukausimaksuihin kuulumattomat ja käytössä olevan paketin ylittävät puhelut, viestit ja nettikäyttö veloitetaan laskulla erikseen.

Vuoden 2023 laskutusaikataulu (PDF)

Verkkopalveluiden laskutuskausi on yksi kalenterikuukausi. Liittymän ja lisäpalveluiden maksut laskutetaan jälkikäteen. Näin mahdollisesti liittymälle tehdyt, laskutukseen vaikuttavat muutokset ehtivät tulla voimaan.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16