Laskutuksen raportointipalvelu

Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Raportointipalvelu tarjoaa helppokäyttöisen ja muokattavan raportointinäkymän yrityksellesi. Saat kokonaisnäkymän siitä, miten yrityksessäsi käytetään Telian palveluita sekä mitä laskuja ja kustannuksia ne aiheuttavat. Voit tarkastella esimerkiksi yksittäisen kustannuspaikan, käyttäjän tai tytäryhtiön tietoja.

Raporteista on apua myös budjetoinnissa: voit tehdä kausikohtaista vertailua, ennustaa paremmin tulevaa trendien ja laskutushistorian pohjalta sekä kohdistaa kustannuksia kannattavammin.

Tutustu myös laskutusraportoinnin hinnastoon.

Vinkki! Jos haluat erittelyn soitetuista puheluista ja lähetetyistä teksti- tai multimediaviesteistä, katso puheluerittelyn tilausohje.

Raportointipalvelusta voit ostaa seuraavat raportit jatkuvaan käyttöön.

Matkapuhelinlaskutuksen raportointi

Tarkastele laskutuksen kehitystä visuaalisesti ja vaikuta itse raportin sisältöön ja ulkomuotoon. Seuraa esimerkiksi kokonaislaskutusta sekä volyymitietoja, kansainvälistä käyttöä ja erityishinnoiteltuja palveluita.
 
Kiinteän puheen laskutusraportointi


Seuraa kiinteän puheen käyttöä ja laskutusta. Voit ajaa raportteja viimeisten 24 kuukauden ajalta. Uudet laskutustiedot päivitetään järjestelmään aina laskutusajon jälkeen.
 
Tietoliikennepalveluiden laskutusraportointi

Seuraa tietoliikenteen käyttöä ja laskutusta. Voit ajaa raportteja viimeisten 24 kuukauden ajalta. Uudet laskutustiedot päivitetään järjestelmään aina laskutusajon jälkeen.

Jos raportointitarpeesi on kertaluontoinen, voit käyttää vakioraporttia.

Raportointipalvelu on käytettävissä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun kautta kuukausimaksua vastaan. Palvelun käyttöönotto edellyttää siis palvelun pääkäyttäjäoikeuksia. Yrityksenne pääkäyttäjä voi hallinnoida Raportointipalvelun käyttäjiä.

Raportointipalvelu tilataan Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta. Voit tilata sen myös asiakaspalvelun tai yritysmyynnin kautta.

Näin tilaat Raportointipalvelun

  1. Kirjaudu
  2. Valitse työpöydältä Raportit. 
  3. Valitse Telia raportointipalvelu.
  4. Valitse sopiva raportti painamalla Tilaa. 
  5. Täytä pyydetyt tiedot.
  6. Valitse Tilaa raportti.

Telia Matkapuhelinlaskutuksen raportointi

Telia matkapuhelinlaskutusraportoinnin esittely (PDF)

Telia matkapuhelinlaskutusraportoinnin käyttöohje (PDF) 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16