Tältä sivulta löydät ohjeet yritysasiakkaiden laskujen löytämiseen oikeasta kanavasta. Laskut ja laskukopiot löytyvät joko Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta, Minun Telia -asiointipalvelusta, MyNebula -palvelusta tai tiedustelemalla laskuja asiakaspalvelustamme.
Suurimman osan yritysten laskuista löydät kätevästi Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta. Katso ohjeet laskukopion tallentamiseen PDF-tiedostona.
Löydä laskusi itsepalvelukanavista tai tiedustele asiakaspalvelustamme
Minun Telia Yrityksille -palvelun lisäksi yritysten laskuja löytyy myös muista itsepalvelukanavistamme tai tiedustelemalla niistä asiakaspalvelustamme. Katso alta olevasta listasta laskunumerosi alkuosan ja kanavan, josta löydät etsimäsi laskun sähköisessä muodossa.
Laskunumeron alkuosa ja kanava:
Lasku alkaa numerolla 104, 105: Kirjaudu yritysasiakkaana Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Katso ohjeet laskukopion tallentamiseen PDF-tiedostona.
Lasku alkaa numerolla 123, 124, 125: Kirjaudu yritysasiakkaana Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Katso ohjeet laskukopion tallentamiseen PDF-tiedostona. Huom! Mikäli sinulla on kuluttaja-asiakkaana ostettuja palveluja käytössä, kirjaudu kuluttaja-asiakkaana Minun Teliaan.
Lasku alkaa numerolla 15 tai 28: Mikäli sinulla on kuluttaja-asiakkaana ostettuja palveluja käytössä, kirjaudu kuluttaja-asiakkaana Minun Teliaan.
Lasku alkaa numerolla 2: Kertamaksulla ostettujen laitteiden ja tarvikkeiden laskut eivät löydy itsepalveluna. Voit tiedustella laskuista asiakaspalvelustamme.
Lasku alkaa numerolla 3: Voit tarkistaa laskusi kirjautumalla MyNebulaan.
Lasku alkaa numerolla 45: Yritysasiakkaat voivat tiedustella laskuista asiakaspalvelustamme. Kuluttaja-asiakkaamme voivat tarkistaa laskut Minun Teliasta.
Lasku alkaa numerolla 8: Telia Cygaten laskuja ei löydy itsepalvelusta. Voit tiedustella laskuja asiakaspalvelustamme. Huom! Telia Cygaten hyvityslaskut alkavat 5-.
Lasku alkaa numerolla 9: Kirjaudu yritysasiakkaana Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Katso ohjeet laskukopion tallentamiseen PDF-tiedostona. Huom! Hyvityslaskut alkavat 951-.
Osa laskuista ei löydy itsepalvelukanavista – ota yhteyttä asiakaspalveluumme
Kaikkia laskuja ei ole nähtävillä itsepalvelukanavista, kuten Telia Cygaten laskuja ja kertamaksulla ostettujen palveluiden laskuja. Näitä laskuja voi tiedustella asiakaspalvelustamme. Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.