Mistä löydän laskuni?

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Tältä sivulta löydät ohjeet yritysasiakkaiden laskujen löytämiseen oikeasta kanavasta. Laskut ja laskukopiot löytyvät joko Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta, Minun Telia -asiointipalvelusta, MyNebula -palvelusta tai tiedustelemalla laskuja asiakaspalvelustamme. 

Suurimman osan yritysten laskuista löydät kätevästi Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta. Katso ohjeet laskukopion tallentamiseen PDF-tiedostona.

Löydä laskusi itsepalvelukanavista tai tiedustele asiakaspalvelustamme

Minun Telia Yrityksille -palvelun lisäksi yritysten laskuja löytyy myös muista itsepalvelukanavistamme tai tiedustelemalla niistä asiakaspalvelustamme. Katso alta olevasta listasta laskunumerosi alkuosan ja kanavan, josta löydät etsimäsi laskun sähköisessä muodossa. 

Laskunumeron alkuosa ja kanava:

Lasku alkaa numerolla 104, 105: Kirjaudu yritysasiakkaana Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Katso ohjeet laskukopion tallentamiseen PDF-tiedostona.

Lasku alkaa numerolla 123, 124, 125: Kirjaudu yritysasiakkaana Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Katso ohjeet laskukopion tallentamiseen PDF-tiedostona. Huom! Mikäli sinulla on kuluttaja-asiakkaana ostettuja palveluja käytössä, kirjaudu kuluttaja-asiakkaana Minun Teliaan.

Lasku alkaa numerolla 15 tai 28: Mikäli sinulla on kuluttaja-asiakkaana ostettuja palveluja käytössä, kirjaudu kuluttaja-asiakkaana Minun Teliaan.

Lasku alkaa numerolla 2: Kertamaksulla ostettujen laitteiden ja tarvikkeiden laskut eivät löydy itsepalveluna. Voit tiedustella laskuista asiakaspalvelustamme.

Lasku alkaa numerolla 3: Voit tarkistaa laskusi kirjautumalla MyNebulaan.

Lasku alkaa numerolla 45: Yritysasiakkaat voivat tiedustella laskuista asiakaspalvelustamme. Kuluttaja-asiakkaamme voivat tarkistaa laskut Minun Teliasta.

Lasku alkaa numerolla 8: Telia Cygaten laskuja ei löydy itsepalvelusta. Voit tiedustella laskuja asiakaspalvelustamme. Huom! Telia Cygaten hyvityslaskut alkavat 5-.

Lasku alkaa numerolla 9: Kirjaudu yritysasiakkaana Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Katso ohjeet laskukopion tallentamiseen PDF-tiedostona. Huom! Hyvityslaskut alkavat 951-.

Osa laskuista ei löydy itsepalvelukanavista – ota yhteyttä asiakaspalveluumme 

Kaikkia laskuja ei ole nähtävillä itsepalvelukanavista, kuten Telia Cygaten laskuja ja kertamaksulla ostettujen palveluiden laskuja. Näitä laskuja voi tiedustella asiakaspalvelustamme. Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Laskukopion lataaminen Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa on maksutonta. 

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse Laskutus kohdasta Laskut
  3. Hae lasku alhaalta luettelosta ja avaa se klikkaamalla laskunumeroa.
  4. Lataa kopio laskustasi klikkaamalla Laskukopio (PDF).

Vinkki! Yli kuuden kuukauden takaisia laskuja voit hakea laskun päiväystä vaihtamalla. 

Laskujen hallinta

Pääset hallinnoimaan laskuja kirjautumalla MyNebula -itsepalveluportaaliin.  Valitse etusivun vasemmalla olevasta valikosta Laskut.

Jos haluat tarkastella kaikkien sopimusten laskuja, laita ruksi kohtaan Näytä kaikki laskut.

Huomioithan seuraavat asiat: 

  • Sopimukseen sisältyviä laskuja voi tarkastella vain sopimuksen hallinnollinen tai laskutuksellinen yhteyshenkilö.
  • Jos et löydä laskua listauksesta, lasku on todennäköisesti toisella sopimuksella.
  • Jos olet yhteyshenkilönä useammalla sopimuksella, voit vaihtaa sopimusta sivun vasemman laidan Sopimukset-alasvetovalikosta.
  • Sopimuksen yhteyshenkilöiden rooleja voi hallita tämän ohjeen avulla.

Laskun tarkastelu

Voit tarkastella laskua tarkemmin klikkaamalla laskun riviä. Näin laskulla olevat laskurivit tulevat eriteltynä näkyviin. Tarkentavia tietoja löydät alasvetovalikon kautta. Voit muun muassa ladata alkuperäisen laskun PDF-muodossa tai saada listauksen laskulla olevista palveluista.

Laskunkorjauspyyntöjä voit avata MyNebula -itsepalveluportaalissa vasemmalla olevasta painikkeesta Uusi palvelupyyntö.

Voit myös ottaa yhteyttä

kirjautuneena chatissa, tai

 soittamalla yritysasiakaspalveluun

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

 

Huom! Yksinkertaistamme palvelukanaviamme. Sähköpostiosoitteet asiakaspalvelu@inmicsnebula.fi ja laskutus@inmicsnebula.fi poistuvat käytöstä 1.4.2025 alkaen. Ajantasaiset yhteystietomme tältä sivulta.

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaikaJätä yhteydenottopyyntö

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
 

Tutustu yritysmyyjiin

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste