Mistä löydän laskuni?

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Suurin osa yrityksien laskuista on nähtävissä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun Laskutus -osiossa  24 kuukauden ajan. Näin tarkistat laskusi ja tallennat laskukopion PDF-tiedostona. 

Huom! TIN-laskutus siirtyy vaiheittain Telia Finlandin laskutukseen. 1.10.2023 alkaen palveluiden laskuttajana toimii Telia Finland Oyj. Maksathan laskun laskussa olevilla maksu- ja tilitiedoilla.

Itsepalvelukanavat

Mikäli et löydä laskuasi Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta, katso alta taulukko laskunumeroista sekä itsepalvelukanavista, joista löydät laskun sähköisessä muodossa.

       Laskunumero                                                          Linkki itsepalvelukanavaan

74-

300-

Voit tarkistaa tilaamasi laitteet ja niiden laskut kirjautumalla MyNebulaan.
2- Itsepalvelu: oma.sigmatic.fi

123-

124-

104-

22-

9-

Kirjaudu yritysasiakkaana Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.

Huom! Hyvityslaskut alkavat 951-

123-

124-

28-

15-

Mikäli sinulla on kuluttaja-asiakkaana ostettuja palveluja käytössä, kirjaudu kuluttaja-asiakkaana Minun Teliaan.
8- Laskukyselyt voit tehdä osoitteeseen laskutus@inmicsnebula.fi
45 Kaapeli-tv laskut (b2b ja b2c): kirjaudu Minun Teliaan.
5- Palvelunhallinta: https://www.webhotelli.fi/tuki.php

 

Laskukopion lataaminen Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa on maksutonta. 

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse Laskutus kohdasta Laskut
  3. Hae lasku alhaalta luettelosta ja avaa se klikkaamalla laskunumeroa.
  4. Lataa kopio laskustasi klikkaamalla Laskukopio (PDF).

Vinkki! Yli kuuden kuukauden takaisia laskuja voit hakea laskun päiväystä vaihtamalla. 

Voit myös ottaa yhteyttä

kirjautuneena chatissa, tai

 soittamalla yritysasiakaspalveluun

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16