Kertaluonteiset raportit

Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Voit tilata erikseen maksullisia vakioraportteja kertaluonteiseen tarpeeseen. Jatkuvaan raportointitarpeeseen sopii Raportointipalvelu.

Vakioraportti on vakioraporttivalikoimaan kuuluva yksittäisen yrityksen tai konsernin Y-tunnuksella ajettava raportti, joka on saatavilla seuraavista:

  • matkapuhelinpalvelut,
  • kiinteän puheen palvelut,
  • tietoliikennepalvelut.

Näin tilaat kertaraportteja. Tarvittaessa voit ladata malliraportteja ja tarkastella, miltä raportti käytännössä näyttää.

Tutustu vakioraporttien hintoihin.

Vinkki! Jos haluat erittelyn soitetuista puheluista ja lähetetyistä teksti- tai multimediaviesteistä, katso puheluerittelyn tilausohje.

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
  2. Valitse ylävalikosta Yhteystiedot ja viestit ja sieltä Tee palvelupyyntö.
  3. Valitse Tilaa laskutuksen raportteja (matkapuhelin, tietoliikenne ja kiinteä puhe).
  4. Täytä pyydetyt tiedot.
  5. Valitse Lähetä palvelupyyntö.

Voit tilata raportteja myös asiakaspalvelun tai yritysmyynnin kautta.

Lataa mobiilituotteiden malliraportit

Lataa kiinteän puheen malliraportit

Lataa tietoliikenteen malliraportit

 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16