Mitä tapahtuu, jos maksan laskuni myöhässä?

Mitä tapahtuu, jos maksan laskun myöhässä?
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Laskuille voi tietyin ehdoin hakea lisää maksuaikaa. Jos laskua ei kuitenkaan ole maksettu eräpäivään mennessä, seuraavaan laskuun lisätään korkolain mukainen viivästyskorko, joka on kahdeksan prosenttiyksikköä korkeampi kuin kulloinkin voimassa oleva Suomen Pankin vahvistama viitekorko.

Lisäksi veloitamme yritysasiakkailta vakiokorvauksen 40 euroa per lasku, jos laskusta on ehditty lähettää maksukehotus. Ottamalla käyttöön ilmaisen Maksumuistutuspalvelumme vältyt turhilta muistutuskuluilta.

Mikäli laskua ei ole maksettu tai maksu ei näy Telialla 28 päivän kuluttua laskun alkuperäisestä eräpäivästä, voidaan yrityksesi liittymät ja palvelut sulkea. Ne avataan uudelleen, kun suoritus erääntyvästä maksusta on saapunut meille. Avauksesta veloitamme yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16