Arvomme kaksi Samsung Galaxy S24 -puhelinta Minun Telia Yrityksille -palvelussa. Osallistu arvontaan

Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Puheluerittelyt

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Puheluerittelystä käy ilmi liittymästä ulospäin tehdyt tapahtumat; laskutettavan tapahtuman päivämäärä, kellonaika, käytetty numero tai yhteysosoite, tapahtuman kesto tai siirretty datamäärä sekä veroton hinta.

Vinkki! Puheluerittely on eri asia kuin raportti. Ne saat joko Raportointipalvelusta tai kertaluontoisina raportteina.

Puheluerittelyn kolme viimeistä numeroa on peitetty puhelinnumeroista tietosuojasyistä. Täydellisessä puheluerittelyssä nekin näkyvät. Siitä veloitetaan yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Puheluerittelyn tilaus Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
  1. Kirjaudu asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse Ota yhteyttä Teliaan ja sieltä Palvelupyynnöt.
  3. Valitse Tee palvelupyyntö.
  4. Valitse aihealueeksi Muut pyynnöt.
  5. Täytä pyydetyt tiedot. Muista täyttää myös Laskun numero.
  6. Valitse Lähetä palvelupyyntö.

Huom! Puheluerittelyssä näkyy erittely kaikista laskulla olevista liittymistä. 

Käsittelemme tilauksen ja toimitamme erittelyn asiointipalveluun. Erittely tulee käsittelyn jälkeen palveluun näkyviin noin vuorokauden sisällä, ja se löytyy Laskutus-osiosta klikkaamalla kyseisen laskun numeroa. Puheluerittely-linkki löytyy Laskutus-osion alta sivun oikeasta laidasta.

Täydellisen puheluerittelyn tilaus Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
  1. Lataa täydellisen puheluerittelyn pdf-lomake ja täytä se seuraavasti:

    • Täytä lomakkeelle puhelinnumero ja laskun tai laskujen numerot.
    • Liittymän käyttäjä täyttää ja allekirjoittaa käyttäjään liittyvät tiedot.
    • Yrityksen puolesta täytetään ja allekirjoitetaan asiakkaan vakuutustiedot.
  2. Kirjaudu asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  3. Valitse Ota yhteyttä Teliaan ja sieltä Palvelupyynnöt.
  4. Valitse Tee palvelupyyntö.
  5. Valitse aihealueeksi Muut pyynnöt. 
  6. Täytä pyydetyt tiedot. Muista täyttää myös Laskun numero.
  7. Liitä täytetty puheluerittelyn pdf-lomake työpyyntöön.
  8. Valitse Lähetä palvelupyyntö.

Puheluerittely toimitetaan käyttäjän valitsemaan sähköpostiosoitteen tai postiosoitteeseen. 

Kuluvan laskutuskauden saldotieto Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa

Voit seurata kuluvan laskutuskauden tapahtumia asiointipalvelun saldotiedoista.

  1. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Mobiililiittymät.
  3. Valitse haluamasi matkapuhelinliittymä.
  4. Voit tarkastella liittymän saldoa klikkaamalla Liittymätiedoissa euromääräistä summaa. Saldon alta pääset katsomaan puheluiden, viestien ja tiedonsiirron tapahtumia.

 

Muut tavat

Voit myös ottaa yhteyttä

kirjautuneena chatissa, tai

 soittamalla yritysasiakaspalveluun

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
 

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaikaJätä yhteydenottopyyntö

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
 

Tutustu yritysmyyjiin

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan