Laitetilauksen seuranta

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Voit seurata laitetilaustasi kirjautumalla TIN Shoppiin. Toimitusaika on ilmoitettu tilauksen yhteydessä.

  1. Aloita kirjautumalla TIN Shoppiin oikeasta yläkulmasta.
  2. Valitse vasemmasta yläkulmasta Hallinta ja sen alta Tilaushistoria. Siellä näet kaikki tilauksesi, uusimman ylimpänä. Mobiilikäyttäjänä löydät Hallinnoi-osion otsikon Kauppa alta.
  3. Tyhjennä Tilauspäivä-kenttä.
  4. Syötä tilausnumero sille varattuun kenttään. Haku käynnistyy automaattisesti.
  5. Valitse Katso tarkat tiedot päästäksesi tilaussivulle, josta näet haluamasi tilauksen tilan, rivikohtaiset toimitustiedot sekä seurantakoodin.
  6. Klikkaa tilaussivulla näkyvää seurantakoodia, niin siirryt suoraan kuljetusyhtiön omaan lähetysseurantaan, josta saat ajankohtaisimman tiedon toimituksen etenemisestä silloin, kun tilauksesi on kuljetuksessa.

Huom! Seurantakoodin löydät myös toimitusvahvistuksesta, joka on toimitettu tilauksessa ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Lisää samasta aiheesta

Tilauksen muutokset

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaikaJätä yhteydenottopyyntö

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
 

Tutustu yritysmyyjiin

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste