Tilauksen muutokset

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Laitetilaukset ovat sitovia eikä niillä ole peruutusoikeutta. Jos sinulla on palvelulaitesopimus ja haluat vaihtaa laitteesi toiseen kesken sopimuskauden, voit tehdä uuden tilauksen uudella palvelulaitesopimuksella. Vanhan laitteen käytöstä laskutetaan sopimuskauden loppuun asti.

Voit muuttaa laitteen käyttäjätietoja kirjautumalla TIN Shoppiin, mikäli sinulla on oikeudet hallita yrityksesi laitteiden käyttäjätietoja.

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme chatissa, jos sinulla ei ole pääsyä muuttamaan käyttäjätietoja.

  1. Kirjaudu sisään TIN Shoppiin oikeasta yläkulmasta.
  2. Valitse Hallinta-osion alta Organisaation sivut.
  3. Valitse Laitteet ja siirry Hallintarekisteriin.
  4. Valitse alasvetovalikosta Vain palvelulaitteet.
  5. Klikkaa haluamasi palvelulaitteen IMEI/SRNO-koodia.
  6. Valitse Muokkaa tuotetta.
  7. Vaihda käyttäjää tai luo uusi käyttäjä Tuotteen käyttäjän tiedot -otsikon alta.
Lisää samasta aiheesta

Laitetilauksen seuranta

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaikaJätä yhteydenottopyyntö

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
 

Tutustu yritysmyyjiin

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste