Osto- ja takuukuitti

Näin voit hankkia kadonneen takuukuitin.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Asiakkaana sinulla on velvollisuus säilyttää osto- ja takuukuitti huolellisesti. Laite- ja takuutiedot löytyvät lähetelistasta, joka toimitetaan sinulle laitetilauksen yhteydessä.

Hävinneitä kuitteja on mahdollista tiedustella joko Telia Kaupasta tai asiakaspalvelusta. Katso tarkemmat ohjeet alta.

Verkkokaupasta tilattujen kertamaksullisten laitteiden takuu- ja ostokuitteja on mahdollista tiedustella asiakaspalvelusta.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Palvelulaitetiedoista on mahdollista ottaa kuvakaappaus Telia Inmics-Nebulan sivuilta takuu- ja ostokuittikopioksi. Et kuitenkaan tarvitse kuittia toimittaaksesi laitteen huoltoon Telia Inmics-Nebulan sivujen kautta. Saat otettua kuvakaappauksen seuraavasti:

  1. Kirjaudu sisään Telia Inmics-Nebulan sivulle oikeasta yläkulmasta.
  2. Valitse Hallinta-osion alta Hallintarekisteri.
  3. Valitse haluamasi laite klikkaamalla sen IMEI/SRNO-koodia.
  4. Ota kuvakaappaus sivusta.

 

Telia Kaupasta ostettujen laitteiden osto- ja takuukuitti voi olla mahdollista saada kyseisestä kaupasta, josta olet tehnyt laiteostoksen. Kuittia varten sinun tulee tietää:

  • Mistä Telia Kaupasta laite on ostettu
  • Minä päivänä laite on ostettu

Tarkista Telia Kauppojen sijainnit

Vaihtoehtoisesti takuukuittia voi tiedustella asiakaspalvelusta.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat

Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

 

Huom! Yksinkertaistamme palvelukanaviamme. Sähköpostiosoitteet asiakaspalvelu@inmicsnebula.fi ja laskutus@inmicsnebula.fi poistuvat käytöstä 1.4.2025 alkaen. Ajantasaiset yhteystietomme tältä sivulta.

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

Kirjaudu

Rekisteröidy

 

Telia Yrityksille -verkkokauppa

Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
 

Ostoksille

 

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telian toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaika

Jätä yhteydenottopyyntö


Soita meille

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.

Tutustu yritysmyyjiin


Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste