Saat muistutuksen palvelulaitteesi sopimuskauden päättymisestä sähköpostiisi kolme (3) kuukautta ennen sopimuksen päättymistä. Viestissä kerromme miten voit tilata uuden laitteen, lunastaa laitteen itsellesi tai jatkaa nykyisen laitteesi palvelulaitesopimusta. Kun palautat laitteen, kierrätämme sen tietoturvallisesti ja ympäristöystävällisesti.
Mikäli et tee valintaa Hallintarekisterissä ennen alkuperäisen sopimuskauden päättymistä, siirtyy palvelulaite automaattisesti 3 kk jatkokaudelle, kunnes olet tehnyt valinnan.
Tilatessasi uuden laitteen, sen laskutus alkaa seuraavan kuukauden ensimmäisenä päivänä. Voit siis tilata uuden laitteen ilman päällekkäistä laskutusta ennen vanhan palautusta.
Sopimuskauden päätösvalintoja ovat: palautus, lunastus tai jatkokausi.
HUOM! Sinun tulee tehdä sovelluskaupan Hallintarekisteri-osiossa valinta ennen laitekohtaisen sopimuksen päättymistä, mitä haluat kullekin laitteelle tehdä sopimuskauden jälkeen.
Voit hallinnoida ja määrittää sopimuskauden päättymiseen liittyvät toimenpiteet Telia TIN Shopin portaalissa. Siirry kirjautumaan TIN Shoppiin
Yrityksen pääkäyttäjä voi määrittää mitkä sopimuskauden päätösvalinnat ovat valittavissa palvelulaitteen elinkaaren lopussa, milloin ja kenelle sopimuskauden päättymisestä viestitään, sekä halutessaan muokata viestin saateosion sisällön juuri teidän yrityksen tarpeita vastaavaksi.
Itsepalveluna pääkäyttäjä voi myös luoda- ja muokata ostoskoriin tallennettuja toimitusosoitteita, luoda ja poistaa käyttäjiä sekä nähdä palvelulaitteen reaaliaikaisen lunastushinnan koko elinkaaren ajan hallintarekisteristä.