Palvelulaitteen sopimuskauden päättyessä

Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Saat muistutuksen palvelulaitteesi sopimuskauden päättymisestä sähköpostiisi kolme (3) kuukautta ennen sopimuksen päättymistä. Viestissä kerromme miten voit tilata uuden laitteen, lunastaa laitteen itsellesi tai jatkaa nykyisen laitteesi palvelulaitesopimusta. Kun palautat laitteen, kierrätämme sen tietoturvallisesti ja ympäristöystävällisesti.

Mikäli et tee valintaa Hallintarekisterissä ennen alkuperäisen sopimuskauden päättymistä, siirtyy palvelulaite automaattisesti 3 kk jatkokaudelle, kunnes olet tehnyt valinnan.

Tilatessasi uuden laitteen, sen laskutus alkaa seuraavan kuukauden ensimmäisenä päivänä. Voit siis tilata uuden laitteen ilman päällekkäistä laskutusta ennen vanhan palautusta.

Sopimuskauden päätösvalintoja ovat: palautus, lunastus tai jatkokausi.

 

HUOM! Sinun tulee tehdä sovelluskaupan Hallintarekisteri-osiossa valinta ennen laitekohtaisen sopimuksen päättymistä, mitä haluat kullekin laitteelle tehdä sopimuskauden jälkeen.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaikaJätä yhteydenottopyyntö

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
 

Tutustu yritysmyyjiin

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste