Tästä ohjeesta löydät tiedot, miten toimia palvelulaitteen sopimuskauden päättyessä.
Tutustu Telia palvelulaitteeseen
Saat muistutuksen palvelulaitteesi sopimuskauden päättymisestä sähköpostiisi kolme (3) kuukautta ennen sopimuksen päättymistä. Viestissä kerromme miten voit tilata uuden laitteen, lunastaa laitteen itsellesi tai jatkaa nykyisen laitteesi palvelulaitesopimusta. Kun palautat laitteen, kierrätämme sen tietoturvallisesti ja ympäristöystävällisesti.
Tilatessasi uuden laitteen, sen laskutus alkaa seuraavan kuukauden ensimmäisenä päivänä. Voit siis tilata uuden laitteen ilman päällekkäistä laskutusta ennen vanhan palautusta.
Sopimuskauden päätösvalintoja ovat:
Ohjeet toimenpiteisiin TIN Shop -asiointipalvelussa
Voit hallinnoida ja määrittää sopimuskauden päättymiseen liittyvät toimenpiteet Telia TIN Shopin portaalissa.
Sopimuskauden päätösvalinta tulee tehdä TIN Shopin Hallintarekisteri-osiossa laitekohtaisesti ennen sopimuksen päättymistä. Mikäli et tee valintaa ennen alkuperäisen sopimuskauden päättymistä, siirtyy palvelulaite automaattisesti 3 kk jatkokaudelle, kunnes olet tehnyt valinnan.
Lue lisää Hallintarekisteristä
Lisätietoja pääkäyttäjälle
Yrityksen pääkäyttäjä voi määrittää mitkä sopimuskauden päätösvalinnat ovat valittavissa palvelulaitteen elinkaaren lopussa sekä milloin ja kenelle sopimuskauden päättymisestä viestitään. Pääkäyttäjä voi halutessaan muokata viestin saateosion sisällön juuri teidän yrityksen tarpeita vastaavaksi.
Itsepalveluna pääkäyttäjä voi myös luoda- ja muokata ostoskoriin tallennettuja toimitusosoitteita, luoda ja poistaa käyttäjiä sekä nähdä palvelulaitteen lunastushinnan kolme kuukautta ennen sopimuskauden päättymistä. Lunastushinta määräytyy lunastusajankohdan markkina-arvon mukaan.