Mikäli puhelimesi tai tablettisi palvelulaitesopimukseen kuuluu huoltopalvelu, kartoitamme huoltotarpeen, lähetämme laitteen huoltoon ja toimitamme lainalaitteen käyttöösi huollon ajaksi. Laitevalmistajan takuun ulkopuoliset huoltotyöt laskutetaan erikseen.
Löydät alta ohjeet laitteiden huollosta. Muistathan katsoa myös ohjeet, kuinka toimia ennen kuin toimitat laitteen huoltoon.
Palvelulaitteen huoltopalvelu
Huoltopalvelu on voimassa pääsääntöisesti sopimuskauden ajan, lukuunottamatta iPhone- ja iPad-laitteita, joiden takuu on voimassa 12 kuukautta.
Voit tilata huollon palvelulaitteelle kirjautumalla TIN shoppiin. Olemme yhteydessä huoltoon liittyvissä asioissa laitteen käyttäjään. Katso ohje
Muiden mobiililaitteiden huolto
Muut mobiililaitteet voit rekisteröidä huoltopalveluun online-portaalimme kautta tai viemällä laitteen lähimpään Telia Kauppan. Katso ohje
Puhelinten ja tablettien vakuutus korvaa vakuutusehtojen mukaisesti takuun ulkopuolisia vikoja, jolloin maksat vain omavastuun.