Palvelulaitteen vakuutus

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Vakuutus kattaa laitteiden fyysiset vahingot tai menetyksen, jotka johtuvat äkillisestä tai odottamattomasta tapahtumasta, mikäli sen ajankohta, paikka ja tapahtumat voidaan määrittää. Tarkistathan, että laitteellesi on valittu ostohetkellä vakuutussopimus.

Vakuutus astuu voimaan laitteiden toimituspäivästä lähtien tai viimeistään ajankohtana, jona vastuu laitteista on siirtynyt vakuutuksenottajalle. Vakuutuksen voimassaolo päättyy palvelulaitesopimuksessa mainitun sopimusajan päättyessä. Vakuutusta ei voi jälkikäteen poistaa sopimukselta.

Tilaa huolto vahingoittuneelle laitteellesi: mobiililaitteellesi tai tietokoneellesi. Maksat vain omavastuun.

Vakuutuksen käytöstä (katoamiset, varkaudet, huollot) tulee maksettavaksi omavastuusumma. Omavastuu määräytyy laitteen myyntihetkellä olevan markkina-arvon mukaan.

  • Jos laitteesi arvo on alle 200 euroa, on omavastuu 20 euroa.
  • Jos laitteen arvo on tasan 200 ja alle 500 euroa, on omavastuu 50 euroa.
  • Jos laitteen arvo on tasan tai yli 500 euroa ja alle 2000 euroa, on omavastuu 100 euroa.
  • Jos laitteen arvo on yli 2000 euroa, on omavastuu 300 euroa.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaikaJätä yhteydenottopyyntö

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
 

Tutustu yritysmyyjiin

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste