Kierrätyslaitteen takuu

Tämä ohje on yritysasiakkaille

Recycled-laitteiden takuu on on 12 kuukautta voimassa. Jos puhelin vahingoittuu, voit toimittaa sen huoltoon kirjautumalla Telia Inmics-Nebulan sivuille ja tekemällä huoltopyynnön. Puhelimen tulee olla takuunalaisessa kunnossa. Takuu ei kata mekaanisia tai kosteuden aiheuttamia vaurioita eikä laitteen akun tehon heikkenemistä. Toimitamme asiakkaalle kustannusarvion, mikäli laitteen vika on takuun ulkopuolinen. Tällöin asiakkaan tulee maksaa huollon kustannukset sekä postitusmaksut.

Laitteeseen voi valita ostohetkellä huoltopalvelun lainalaitteella, jolloin saat huollon ajaksi omaa laitettasi vastaavan tai paremman käytetyn laitteen. Laitteen malli, väri, näytön koko, sekä muisti voivat vaihdella. Huoltopalvelu lainalaitteella kattaa huollon postituskustannukset sekä lainalaitteen. Vian ollessa takuun ulkopuolinen asiakkaalle toimitetaan kustannusarvio.

Katso tarkemmat ohjeet laitteen huoltopyynnön tekemiseksi.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16