Laitteen tarkistaminen ja tehdyt toimenpiteet

Tämä ohje on yritysasiakkaille

Telia Recycled -laitteet ovat erittäin hyväkuntoisia käytettyjä älypuhelimia, jotka ovat palautuneet Telialle esimerkiksi yritysten käytöstä, yhteistyökumppaniltamme, joka kerää käytettyjä laitteita eri markkinoilta tai muiden vaihto- ja kierrätysohjelmien kautta.

Telia Recycled -laitteet on testattu, tarkistettu ja mahdollisesti kunnostettu huolellisen prosessin mukaisesti. Tämä prosessi takaa Recycled-malleina myytävien laitteiden erinomaisen laadun. Laitteille mahdollisesti tehdyissä korjauksissa on käytetty vain valmistajan virallisia ja alkuperäisiä varaosia.

Telia Recycled -puhelimesta on testattu

  • Virtapainike
  • Akun kunto – kapasiteetti on vähintään 80 %
  • Näytön kunto
  • Latausliitin
  • Kosketusnäyttö ja painikkeet
  • Sormenjälkilukija
  • SD-korttipaikka
  • Kuulokeliitin
  • Verkko- ja WiFi-yhteydet
  • Etu- ja takakamerat
  • Kaiuttimet ja mikrofoni
  • Pyörimissensorit
  • Kasvojentunnistin (FaceID)

Telia Recycled -puhelimelle tehdyt muut toimenpiteet

  • Puhelimen muisti on pyyhitty ja ylikirjoitettu tietoturvallisesti ammattiohjelmistolla
  • Ohjelmisto on päivitetty uusimpaan versioon
  • Puhelimen on tarkistettu olevan vapaa operaattorilukituksista
  • Merkit laitteet kosteusvaurioista on tarkastettu
  • Puhelimen mallikohtaisesti tunnetut tyyppiviat on tarkastettu

 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16