Huollon aikana laite joudutaan usein palauttamaan tehdasasetuksille, tai vaihtamaan kokonaan uuteen. Tällöin kaikki laitteessa ollut tieto katoaa, joten otathan varmuuskopion ennen kuin lähetät laitteen huoltoon. Useissa laitteissa on myös mahdollista ottaa käyttöön automaattinen varmuuskopiointi, jolloin tiedot otetaan talteen automaattisesti. Lisätietoa tästä saat käyttöohjeesta, tai laitevalmistajan tukisivustolta.
Huoltoon lähetettävä laite ei saa olla linkitettynä henkilökohtaiseen tiliisi (esim. Apple ID, Google-tili) ja mahdolliset “Anti theft”-ominaisuudet on oltava pois kytkettyinä huoltoprosessin sujuvuuden varmistamiseksi (esim. Find My iPhone, My Xperia Theft Protection tms.). Mikäli laite on lukittu ulkopuolisilta, ei laitetta voida huoltaa ja aiheutuneet kustannukset laskutetaan asiakasyritykseltä. Ohjeet linkityksen poistoon löydät laitteen käyttöohjeesta, tai laitevalmistajan tukisivustolta
Huollon tilaaminen omien sivujen kautta (sovelluskauppa)
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla. Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä. Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.Lue lisää
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.