Huollon tilaaminen palvelulaitteelle

Tämä ohje on yritysasiakkaille

Huollon aikana laite joudutaan usein palauttamaan tehdasasetuksille, tai vaihtamaan kokonaan uuteen. Tällöin kaikki laitteessa ollut tieto katoaa, joten otathan varmuuskopion ennen kuin lähetät laitteen huoltoon. Useissa laitteissa on myös mahdollista ottaa käyttöön automaattinen varmuuskopiointi, jolloin tiedot otetaan talteen automaattisesti. Lisätietoa tästä saat käyttöohjeesta, tai laitevalmistajan tukisivustolta.

Huoltoon lähetettävä laite ei saa olla linkitettynä henkilökohtaiseen tiliisi (esim. Apple ID, Google-tili) ja mahdolliset “Anti theft”-ominaisuudet on oltava pois kytkettyinä huoltoprosessin sujuvuuden varmistamiseksi (esim. Find My iPhone, My Xperia Theft Protection tms.). Mikäli laite on lukittu ulkopuolisilta, ei laitetta voida huoltaa ja aiheutuneet kustannukset laskutetaan asiakasyritykseltä. Ohjeet linkityksen poistoon löydät laitteen käyttöohjeesta, tai laitevalmistajan tukisivustolta

Aloita huollon tilaus kirjautumalla sovelluskauppaamme.

  1. Paina oikeasta yläkulmasta ostoskorin vierestä omia nimikirjaimiasi.
  2. Valitse Omat sivut.
  3. Etsi laitelistasta laite, jolle haluat huollon tilata.
  4. Paina Toiminnot -kohdasta Tilaa huolto (Mikäli haluttua laitetta ei löydy omilta sivuilta, voit tilata huollon hallintarekisterin kautta).
  5. Täytä avautuva huolto lomake ja paina Vahvista huoltopyyntö.

Kun huoltotilaus on käsitelty, saat siitä sähköpostiisi vahvistuksen.

Aloita huollon tilaus kirjautumalla sovelluskauppaamme.

  1. Valitse vasemmasta yläkulmasta Hallinta.
  2. Valitse Hallintarekisteri.
  3. Täppää Näytä tuotepaketista vain päätuote ja valitse alasvetovalikosta Vain palvelulaitteet.
  4. Tyhjennä Hankintapäivä -kenttä (automaattisesti valintana kuluva päivä) ja paina Hae.
  5. Paina halutun laitteen Sarjanumerosta (imei/srno) siirtyäksesi laitteen tietoihin.
  6. Valitse vasemmalta ylhäältä Tilaa huolto.
  7. Täytä avautuva huoltolomake ja paina Vahvista huoltopyyntö.

Kun huoltotilaus on käsitelty, saat tästä sähköpostiisi vahvistuksen.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta