Hallintarekisteri

Tämä ohje on yritysasiakkaille

Hallintarekisterissä pääset hallinnoimaan sovelluksia, palvelulaitteita sekä yrityksen käyttäjiä. Voit täältä myös tehdä tilauksia, sekä seurata tilaustesi tilaa.

Aloita hallintarekisterin käyttö kirjautumalla Sovelluskauppaamme.

Pääset kirjautumaan hallintarekisteriin menemällä Sovelluskauppaamme.

  1. Valitse vasemmasta yläkulmasta Hallinta.
  2. Valitse Hallintarekisteri.
  3. Täppää Näytä tuotepaketista vain päätuote ja valitse alasvetovalikosta Vain palvelulaitteet.
  4. Tyhjennä hankintapäivä -kenttä (kentässä automaattisesti kuluva päivä).
  5. Paina Hae.
  6. Paina halutun laitteen sarjanumerosta (imei/srno) siirtyäksesi laitteen tietoihin.

Laitteen tiedoista voit muokata laitteen tietoja, kuten esimerkiksi käyttäjän tietoja tai tilata laitteelle huollon.

Listan kaikista organisaation laitteista saat tehtyä excel-listaksi. Toiminnallisuus on ainoastaan käyttäjille, joilla on hallinnolliset oikeudet hallintarekisteriin. Mikäli oikeudet puuttuvat, niin ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

  1. Valitse vasemmasta yläkulmasta Hallinta.
  2. Valitse Hallintarekisteri.
  3. Täppää Näytä tuotepaketista vain päätuote ja valitse alasvetovalikosta Vain palvelulaitteet.
  4. Tyhjennä hankintapäivä -kenttä (kentässä automaattisesti kuluva päivä) ja paina Hae.
  5. Valitse hakufilttereiden yläpuolelta keskeltä Toiminnot -kohdasta ensimmäinen ikoni Lataa exel.
  6. Valitse kohdekansio tiedostolle ja aloita lataus.

Hallinnollisena henkilönä näet kaikki päättyvät palvelulaitesopimukset yhdessä näkymässä. Voit tehdä sopimuksen päätösvalinnat laitekannalle Hallinnoi Palvelulaitteita -painikkeen avulla.

  1. Valitse vasemmasta yläkulmasta Hallinta.
  2. Valitse Hallintarekisteri.
  3. Täppää Näytä tuotepaketista vain päätuote ja valitse alasvetovalikosta Vain palvelulaitteet.
  4. Tyhjennä hankintapäivä -kenttä (kentässä automaattisesti kuluva päivä).
  5. Paina Hae.
  6. Valitse hakufilttereiden yläpuolelta keskeltä Toiminnot -kohdasta ensimmäinen ikoni Hallinnoi palvelulaitteita.

    Tämän jälkeen avautuu näkymä kaikista valitun organisaation laitteista. Filttereiden avulla pystyt rajaamaan laitenäkymää.
  7. Kun olet valinnut halutuille laitteille halutut toimenpiteet, paina sivun oikeasta alalaidasta Jatka.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta