Eikö Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun rekisteröitymisen yhteydessä Telia Tili -tunnuksen luominen onnistu? Todennäköisesti henkilötunnuksesi on jo käytössä toisella tilillä eri sähköpostiosoitteen yhteydessä. Silloin et voi rekisteröidä uutta tiliä toisella sähköpostiosoitteella.
Vaihtoehtoja asian ratkaisemiseksi
- Käytä ensisijaisesti sinulta jo löytyviä tunnuksia. Kirjaudu
- Selvitä, mitä sähköpostia olet käyttänyt rekisteröitymiseen. Palauta käyttäjätunnuksesi
- Tilaa uusi salasana sähköpostiin, millä olet jo tehnyt tunnukset. Palauta salasanasi
- Ole yhteydessä asiakaspalveluun, niin poistamme henkilötunnuksen vanhalta tililtäsi ja pääset luomaan Telia Tili -tunnuksen toisella sähköpostiosoitteella.