Minun Telia Yrityksille -rekisteröityminen

Rekisteröidy Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun luomalla Telia Tili -tunnus.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Pääset käyttämään Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelua luomalla Telia Tili -tunnuksen. Voit luoda Telia Tili -tunnuksen myös, vaikka käytössäsi ei vielä olisi Telian tuotteita tai palveluita.

Luo tunnus
 

  1. Aloita tunnistautumalla pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
  2. Viimeistele rekisteröityminen täyttämällä pyydetyt tiedot.
  3. Valitse Lähetä.


Tunnuksen luomisen jälkeen voit lisätä asiointipalveluun yrityksen, mikäli sinulla on yrityksen allekirjoitusoikeus ja vahva tunnistautuminen käytössä. 
Ota vahva tunnistautuminen käyttöön

Voit lisätä asiointipalveluun yrityksen, mikäli sinulla on yrityksen allekirjoitusoikeus ja vahva tunnistautuminen käytössä. 

  1. Kirjaudu sisään asiointipalveluun. 
  2. Valitse ylhäältä oikealta nimesi alta Yritykset ja käyttäjät. 
  3. Valitse Lisää yritys. 
  4. Tee vahva tunnistautuminen ja lisää Yrityksesi Y-tunnus. 
  5. Valitse Lähetä. 

Vinkki! Voit hallinnoida samalla käyttäjätunnuksella useita yrityksiä.

Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -palveluun
Yritysportaali on nyt Minun Telia Yrityksille. Uudistunut asiointipalvelu on asiakkuutesi koti, jossa voit hallinnoida yrityspalveluita ja käyttäjätietojasi, ostaa uusia tuotteita, nähdä tilauksesi ja laskusi sekä tehdä palvelupyyntöjä.
Kirjaudu
Lisää samasta aiheesta

Mikä on Telia Tili -tunnus?

Uusien Minun Telia Yrityksille -käyttäjien lisääminen

Telia Tili -tunnuksen unohtunut salasana

Minun Telia Yrityksille -rekisteröityminen ei onnistu

Kirjautuminen pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella

Yrityksen nimen ja virallisen osoitteen päivittäminen

Palvelunumeroiden aikaohjaus juhlapyhinä

Uuden yrityksen lisääminen

Minun Telia Yrityksille -pääkäyttäjän vaihtaminen

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaikaJätä yhteydenottopyyntö

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
 

Tutustu yritysmyyjiin

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste