Kirjautuminen pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella

Voit kirjautua pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella, kun otat vahvan tunnistautumisen käyttöön.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Haluatko kirjautua Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun kätevästi pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella? Tämä onnistuu, kun otat vahvan tunnistautumisen käyttöön profiilisi asetuksissa. 

Ota vahva tunnistautuminen käyttöön

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse oikeasta yläkulmasta omat nimikirjaimesi ja sieltä Omat tiedot.
  3. Valitse Tilin asetukset -kohdassa Vahva tunnistus.
  4. Valitse Ota käyttöön ja Tallenna.
  5. Ennen muutosten tekemistä sinun on vahvistettava henkilöllisyytesi. Jatkaaksesi kirjaudu uudelleen sisään Mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla.
  6. Vahva tunnistautuminen on nyt käytössä.
     

Mitä tarkoittaa vahva tunnistautuminen?
Vahvan tunnistautumisen avulla todennat henkilöllisyytesi helposti sähköisesti esimerkiksi verkkokauppaostoksilla. Henkilötunnuksesi lisätään tilisi tietoihin tietoturvallisesti salattuna.

 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaikaJätä yhteydenottopyyntö

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
 

Tutustu yritysmyyjiin

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste