Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun palvelupyynnöt

Näin teet palvelupyynnön Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Voit tehdä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa palvelupyyntöjä ja seurata niiden edistymistä. Löydät palvelupyynnöt Minun Telia Yrityksille -palvelun yläpalkista kohdasta Yhteystiedot ja viestit.

Yhteystiedot ja viestit -osion Palvelupyynnöt kohdassa voit myös tarvittaessa muokata tekemiäsi palvelupyyntöjä ja selata aiempia.

Voit tehdä palvelupyynnön tiettyihin olemassaoleviin palveluihisi, yrityksen nimen ja virallisen osoitteen muuttuessa, laskutustietojen muutoksissa ja tilataksesi laskutusraportteja. 

Jos pyyntö ei koske listalla olevia palveluita, yritys- tai laskutustietojen muutoksia tai laskutusraportteja, valitse Muut pyynnöt. 

Näin teet uuden Muut pyynnöt -palvelupyynnön: 

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse Yhteystiedot ja viestit ja sieltä Palvelupyynnöt.
  3. Valitse Tee palvelupyyntö.
  4. Valitse aihealueeksi Muut asiat.
  5. Valitse sopiva Kategoria alasvetovalikosta.
  6. Kirjoita kuvaava Aihe ja täytä muut pyydetyt tiedot.
  7. Voit halutessasi lisätä palvelupyynnölle myös liitteen.
  8. Paina Lähetä palvelupyyntö

Kun olemme ratkaisseet palvelupyyntösi,  se näkyy Ratkaistu-tilassa 7 päivän ajan. Mikäli et vastaa palvelupyyntöön 7 päivän aikana, se suljetaan. Suljettu-tilassa olevaa palvelupyyntöä ei voi enää avata.

Mikäli tarvitsemme sinulta lisätietoja palvelupyyntöösi liittyen, odotamme vastaustasi seitsemän päivän ajan, jonka jälkeen palvelupyyntö siirtyy Ratkaistu-tilaan.

Suljettu-tilassa olevia palvelupyyntöjä ei voi uudelleenavata.

Vikailmoituksia, reklamaatioita tai hyvityspyyntöjä ei voi avata uudelleen, vaan niistä tehdään uusi palvelupyyntö.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaikaJätä yhteydenottopyyntö

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
 

Tutustu yritysmyyjiin

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste