Minun Teliassa pääset tarkastelemaan työsuhdeliittymääsi ja mahdollisesti tilaamaan siihen lisäpalveluita, jos sinulla on työpaikan puolesta siihen oikeudet. Löydät alta ohjeet työsuhdeliittymäsi tarkasteluun niin selaimessa kuin sovelluksessakin.
Ota Minun Telia käyttöösi heti työsuhdeliittymän saatuasi. Näin toimimalla et esimerkiksi jää pulaan, jos syötät PIN-koodin väärin ja puhelin lukkiutuu.
Työsuhdeliittymällä Minun Teliassa käyttäjätunnus on puhelinnumero ja salasanan saat lähettämällä maksuttoman tekstiviestin SALASANA numeroon 15400.
Löydät Minun Teliasta mm.
- Liittymän palvelut ja liittymätyypin
- Saldon ja saldoerittelyn
- PUK-koodin
- Vika- ja häiriötiedotteet (sivustolla)
- Mobiilipalveluiden laaturaportin edellisten 14 päivän ajalta (sivustolla).