Telia Tili -tunnus ei ole vahvistettu
Kirjautuminen ei onnistu jos et ole vahvistanut Telia Tili -tunnustasi.
- Tarkista ettei vahvistusviesti ole sähköpostisi roskapostikansiossa. Automaattisesti lähetetyt viestit saattavat valitettavasti joskus ohjautua sinne.
- Mikäli vahvistusviesti ei ole saapunut sinulle ollenkaan, ota yhteyttä Telia asiakaspalveluun. Yhteystiedot
Käyttäjätunnus väärässä muodossa
Tarkista, että käytit tunnuksena kirjautuessasi sähköpostiasi. Varmista myös, ettei selaimessasi ole avoinna Telian muita itsepalvelusovelluksia. Kirjaudu sisään yrityskäyttäjänä.
Vahva tunnistautuminen ei ole asetettu päälle
Kirjautuminen mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla ei onnistu, jos et ole asettanut vahvaa tunnistusta päälle omassa profiilissasi.
Vahvan tunnistautumisen käyttöönottoon
Salasana on unohtunut
Kirjautuminen ei onnistu, jos olet unohtanut salasanasi.
Telia Tilistä ei pääse Minun Telia Yrityksille -palveluun
Et pääse Telia Tilin kautta Minun Telia yrityksille -asiointipalveluun, jos sinulla ei ole yrityksen allekirjoitusoikeutta tai sinulle ei ole annettu palveluun oikeuksia.
Yrityksen pääkäyttäjä, ylläpitäjä tai allekirjoitusoikeudellinen lisää uudet käyttäjät Minun Telia Yrityksille - asiointipalveluun Telia Tilin kautta.
Käyttäjätunnus lukittu tai poistettu
Kirjautuminen voi myös epäonnistua, jos Telia Tili -käyttäjätunnus on lukittu tai käyttäjätunnus poistettu.