Hakutoiminto Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa

Hakutoiminnon avulla voit etsiä ohjeita, liittymiä ja palvelupyyntöjä.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Hyödynnä Minun Telia Yrityksille -asiontipalvelussa hakutoimintoa, kun haluat etsiä ohjeita, liittymiä ja palvelupyyntöjä.

Minun Telia Yrityksille -navigaatiosta löytyvällä hakutoiminnolla (suurennuslasi-ikoni oikeassa yläkulmassa) voit etsiä asiakastuen ohjeita esimerkiksi asiakkuuden hallinnointiin liittyviin asioihin. Matkapuhelinliittymät-osiossa voit sen sijaan etsiä liittymiä, esimerkiksi nimen, numeron tai SIM-kortinnumeron perusteella. Ota yhteyttä Teliaan -osion Palvelupyynnöt (arkisto)-sivulla voit hakea oikealla reunassa olevalla hakutoiminnolla kaikki yrityksesi palvelupyynnöt.

Voit hakea Ota yhteyttä Teliaan -osion Palvelupyynnöt (arkisto)-sivulta aiempia palvelupyyntöjä kirjoittamalla hakukenttään haluamasi sanan tai palvelupyynnön numeron. Löydät chatissa käydyt keskustelut Palvelupyynnöt (arkisto) -osiosta hakusanalla chat.

Hallinnoi liittymiä ja laitteita -otsikon alta löytyvästä Matkapuhelinliittymät -osiosta siirryt Hallinnoi-sivulle. Sieltä pääset suoraan Tuotteet ja palvelut -osioon, jossa voit tarkastella yrityksesi matkapuhelinliittymiä, yritysnumeroita, henkilöstön laajakaistoja, lankanumeroita sekä muita yrityspalveluita kätevästi yhdessä paikassa.

Voit hakea palveluita erilaisilla hakuehdoilla:

  • puhelinnumero (mobiililiittymä tai yritysnumero CID)
  • SIM-kortin numero
  • käyttäjän nimi
  • liittymän käyttöosoite
  • liittymäpaketin nimi.

Vinkki! Tuotteet ja palvelut -osiossa voit hakea yhdellä kertaa esimerkiksi kaikki työntekijäsi nimissä olevat palvelut: matkapuhelinliittymät, yritysnumerot ja laajakaistat. Hakea voi kaikista yrityksen Y-tunnuksista tai sen voi rajata tiettyyn Y-tunnukseen. Parhaat hakutulokset saat hakemalla työntekijää esimerkiksi pelkällä sukunimellä.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaikaJätä yhteydenottopyyntö

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
 

Tutustu yritysmyyjiin

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste