Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
Yrityksen pääkäyttäjänä tai ylläpitäjänä voit määrittää palvelun kautta matkapuhelinverkon häiriötiedotteita osoitekohtaisesti. Lähetämme häiriötiedotteita automaattisesti kun osoitteen alueella on verkon kuuluvuuteen vaikuttavia häiriöitä vikatilanteesta tai muutostyöstä johtuen. Palvelu on maksuton.
Tiedotteet voidaan lähettää vastaanottajalle tekstiviestillä ja/tai sähköpostilla. Tiedotteet ovat saatavilla suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
Työsuhdeliittymän käyttäjä voi halutessaan tilata ajankohtaisesta häiriöstä ilmoituksen puhelimeen. Silloin puhelimeen tulee ilmoitus, kun ongelma on ratkaistu ja häiriötiedote suljetaan. Siirry Vika- ja häiriöilmoituksiin
Valitse Hallinnoi yrityksiä ja käyttäjiä kohdasta Yrityksen tiedot.
Valitse Muokkaa häiriötiedoteasetuksia
Klikkaa Mobiiliverkon häiriötiedote -otsikon alapuolelta Lisää uusi.
Kirjoita käyttöpaikan osoite, eli postinumero sekä katuosoite ja paina Hae.
Aikarajoitus -kohdassa voit halutessasi määrittää häiriötiedotteille aikarajoituksen. Voit valita joko 24h tai voit määrittää tiedotteille haluamasi alkamis- ja päättymisajankohdan.
Tiedotteiden vastaanottajat kohtaan voit määrittää vastaanottajan tai useita klikkaamalla Lisää uusi -painiketta. Täytä vastaanottajan nimi, sähköpostiosoite sekä kielivalinta.
Lopuksi paina Tallenna.
Häiriötiedoteasetusten muokkaus ja poisto
Kirjaudu häiriötiedoteasetuksiin Telia Tili -tunnuksilla. Linkki häiriötiedoteasetuksien muokkaaminen löytyy myös ylläpitämiesi Yrityksien tiedoista.
Valitse hallinnoitava yritys.
Klikkaa Hallinnoi -nappia haluamasi häiriötiedoteasetuksen kohdalta muokataksesi sen tietoja tai poistamiseksi.
Voit myös muokata häiriötiedotteita Excelissä painamalla VIE -nappia ja muokkaamisen jälkeen.
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla. Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä. Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.Lue lisää
Chat: Arkisin 8–16
OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.