Nappaa nyt pääsiäisen laitetarjoukset ja päivitä laitteesi edullisemmin! Katso tarjoukset
Digipalveluasetuksen mukainen avoimuusraportointi
Raportointikausi 17.2.2024–16.2.2025
Säilytyspalveluiden vastaanottamat ilmoitukset ja ilmoitusten perusteella mahdollisesti toteutetut toimet
Ilmoitusten lukumäärät sisällön tyypin mukaisesti eriteltynä välityspalvelutyypeittäin sekä luotettujen ilmoittajien tekemät ilmoitukset |
Ilmoitusten perusteella toteutetut toimet eriteltynä, onko toimet tehty lain vai ehtojen perusteella | Automatisoituja välineitä käyttäen käsiteltyjen ilmoitusten lukumäärä | Mediaaniaika, joka on tarvittu toimien toteuttamiseen | |
Kaikki ilmoitukset |
Yht. 4 kpl Palvelun ehtoja rikkova sisältö: 2 kpl Muu ilmoitus: 2 kpl |
Lain perusteella yht.: 0 kpl Ehtojen perusteella yht.: 2 kpl |
Yht. 0 kpl | Alle 24 h |
Digipalveluasetuksen 16 artiklassa tarkoitetut ilmoituskanavat | 0 kpl |
Lain perusteella yht: 0 kpl Ehtojen perusteella: 0 kpl |
0 kpl | Ei mitattavissa |
Muut ilmoituskanavat |
Yht. 4 kpl Palvelun ehtoja rikkova sisältö: 2 kpl Muu ilmoitus: 2 kpl |
Lain perusteella: 0 kpl Ehtojen perusteella: 2 kpl |
0 kpl | Alle 24 h |
Omasta aloitteesta toteutettu sisällön moderointi
Palvelujen käyttäjille asetetut rajoitukset jaoteltuna laittoman sisällön tyypin tai palvelun tarjoajan ehtojen rikkomisen, havaitsemismenetelmän ja sovelletun rajoituksen tyypin mukaan |
Telia Yhteisö: Moderaattorin omasta aloitteesta toteutettu sisällön moderointi: 25 kpl
Automatisoituja välineitä käyttäen tehty sisällön moderointi: 39 kpl
|
Automatisoitujen välineiden käyttäminen sisällön moderointiin |
Telia Yhteisö: Telia Yhteisön sisältöä voidaan moderoida myös algoritmien avulla esimerkiksi tiettyjen ilmaisujen (kuten kirosanat) tai spam-viestien osalta. Tällöin sisältö piilotetaan automaattisesti, jonka jälkeen Telia Yhteisön moderaattori tarkastaa, onko automatisoiduin välinen tunnistetussa sisällössä kyse sovellettavan lain, hyvän tavan ja/tai Telia Yhteisön käyttöehtojen vastaisesta sisällöstä. |
Moderoinnista vastuussa olevien henkilöiden kouluttaminen |
Telia Yhteisö: Jokainen moderaattori perehdytetään kattavasti tehtäväänsä ja moderaattorit arvioivat jatkuvasti omaa toimintaansa säännöllisesti toistuvissa keskusteluissa sekä yksittäisiä moderointitilanteita koskevissa keskusteluissa. Moderaattoreilla on jatkuva esihenkilönsä sekä Telian muiden asiantuntijoiden tuki. |
Muut verkkoalustojen osalta raportoitavat tiedot
Verkkoalustan sisäisen valitustenkäsittelyjärjestelmän kautta vastaanotetut valitukset | 0 kpl |
Tuomioistuinten ulkopuolisten riidanratkaisuelinten käsiteltäviksi toimitetut riidat | 0 kpl |
Määrätyt palvelun keskeytykset (jos käyttäjä toimittaa toistuvasti laitonta sisältöä tai tekee perättömiä ilmoituksia tai valituksia): | 0 kpl |
Viranomaismääräykset
Digipalveluasetuksen 9 artiklan mukaiset määräykset toteuttaa toimia laitonta sisältöä vastaan | 0 kpl |
Digipalveluasetuksen 10 artiklan mukaiset määräykset antaa tietoja viranomaiselle | 0 kpl |
Mahdolliset muut viranomaisten määräykset, joilla tarkoitus puuttua laittomaan sisältöön | 0 kpl |