Minun Telia -sovelluksen käyttöehdot

Palvelun kuvaus

Minun Telia on Telia Finland Oyj:n (jäljempänä ”Telia”) tarjoama palvelu, joka sisältää mobiililaitteessa toimivan mobiilisovelluksen (jäljempänä ”sovellus”). Sovelluksen käyttäjät voivat tarkastella, muokata ja poistaa itse omia palvelujaan. Sovelluksessa on aina reaaliaikainen näkymä omien tuotteiden kulutukseen ja sillä voi kätevästi seurata sekä maksaa omiin tuotteisiin liittyviä laskuja. Sovelluksesta löytyy myös linkit Telian muihin laadukkaisiin palveluihin. Minun Telia -sovellusta voivat käyttää niin Telian tuotteiden omistajat kuin liittymien käyttäjät kirjautumalla palveluun Mobiili- tai TUPAS-varmenteella.

Palvelun sisältö

Palvelu sisältää sovelluksen, jonka avulla voi hallinnoida omia Telian tuotteita, tarkastella niiden kulutusta ja maksaa niihin liittyviä laskuja. Sovelluksella voi hallinnoida omaan asiakuuteen liittyviä tietoja. Sovelluksesta on linkitykset muihin Telian palveluihin.

Tuotelistaus antaa reaaliaikaisen saldokertymän kaikista puhelinliittymistä ja listaa muut tuotteet ryhmittäin. Tuotelistauksen yhteydessä on myös avoimien laskujen lista saldotiedolla ja viimeisimmät maksetut laskut sekä pääsy laskuarkistoon.

Laskua voi tarkastella sovelluksessa ja sen voi maksaa verkkomaksuna.

Tuotteesta riippuen tuotenäkymässä voi tarkastella liittymän nopeutta, kuukausimaksua, liittymään liittyviä laitteita, puheen, tekstiviestien ja datan käyttöä sekä saldoa ja sen erittelyä. Tuotteen voi päivittää halutun laiseksi ja sen lisäpalveluita sekä kanavapaketteja voi hallinnoida. Tuotteeseen tehdyt hintaa koskettavat muutokset näkyvät tuotteeseen liittyvällä laskulla. Tuotteeseen liittyvät työkalut ovat myös listattu sovelluksessa.

Palvelulla ei ole maantieteellistä käyttörajoitetta. Sovellus tarvitsee toimiakseen internetyhteyden.

Palvelun käyttöönotto ja rekisteröityminen

Palvelu otetaan käyttöön lataamalla maksuton sovellus mobiililaitteen sovelluskaupasta ja kirjautumalla siihen Mobiilivarmenteella tai TUPAS-varmenteella. Palvelu toimii Android- ja iOS-käyttöjärjestelmiä tukevissa puhelimissa.

Muuta

Palvelun toteuttamisessa voidaan käyttää kokonaan tai osittain myös Suomen rajojen ulkopuolella toimivia alihankkijoita. Esimerkiksi sovelluksen keräämät tiedot voivat sijaita virtuaalisissa pilvipalveluissa. Näissä tapauksissa Telia huolehtii sopimuksellisesti asiakkaiden henkilötietojen asianmukaisesta suojaamisesta ja siitä, että alihankkija sitoutuu noudattamaan Telian antamia ohjeita ja sovellettavaa lainsäädäntöä.

Telia pidättää oikeuden muuttaa palvelua ja sen ominaisuuksia pakottavan lainsäädännön sallimissa rajoissa.

Palvelun palvelukuvaus ja tietosuojaan liittyvä dokumentaatio ovat nähtävissä sovelluksessa ja palvelun www-sivuilla. Siltä osin kuin palvelukuvauksessa ei ole toisin todettu, sovelletaan Telian palveluiden yleisiä toimitusehtoja kuluttaja-asiakkaille.