Minun Telia -sovellus

Minun Telia -sovellus on kätevin tapa hoitaa liittymäasioita juuri silloin, kun sinulle sopii.

Hallinnoi liittymiäsi milloin vain

Olipa kyseessä liittymän päivitys, lisäpalveluiden kytkentä, laskun maksu tai vaikka saldon tarkistus, kaikki löytyy puhelimestasi. Minun Telia -sovelluksessa ovat myös sinulle suunnatut edut ja chat-asiakaspalvelu, joka on tukenasi kellon ympäri. Voit kirjautua sovellukseen niin kuluttaja-asiakkaana kuin yritysliittymän käyttäjänä.

Oletko yritysasiakas? Tutustu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun

Sovelluksesta löytyvät mm.

Usein kysyttyä Minun Telia -sovelluksesta

Minun Telia -sovelluksen ansiosta liittymien ja muiden palveluiden hallinnointi, laskujen hoitaminen sekä omien asetusten muokkaus kulkevat kätevästi mukanasi minne ikinä menetkin. Lisäksi löydät sovelluksesta tietoa sinulle suunnatuista eduista!

Tavoitat sovelluksen kautta chat-asiakaspalvelumme ympäri vuorokauden. Sovelluksessa on myös Telia Kauppojen ajanvaraus, josta voit varta asiointiajan myymälään.

Minun Telia -sovellus on maksuton. Sovelluksen kautta voi kuitenkin tilata maksullisia palveluitamme, kuten liittymiä ja liittymien lisäpalveluita.

Voit kirjautua Minun Telia -sovellukseen verkkopankkitunnuksilla tai Mobiilivarmenteella, jolloin pääset tarkastelemaan kaikkia omistuksessasi olevia liittymiä ja palveluita.

Liittymän käyttäjänä kirjautuminen tapahtuu matkapuhelinnumerolla, ja silloin näet vain kyseisen liittymän tiedot.

Lue lisää kirjautumisesta

Tietoa ja apua asiakastuesta

Lue tarkemmin Minun Telia -sovelluksesta ja sen käytöstä.

Tietoa ja apua asiakastuesta

Lue tarkemmin Minun Telia -sovelluksesta ja sen käytöstä.