Black Fridayn loistavat diilit! Katso tarjoukset
Hallinnoi liittymiäsi milloin vain
Olipa kyseessä liittymän päivitys, lisäpalveluiden kytkentä, laskun maksu tai vaikka saldon tarkistus, kaikki löytyy puhelimestasi. Minun Telia -sovelluksessa ovat myös sinulle suunnatut edut ja chat-asiakaspalvelu, joka on tukenasi kellon ympäri. Voit kirjautua sovellukseen niin kuluttaja-asiakkaana kuin yritysliittymän käyttäjänä.
Oletko yritysasiakas? Tutustu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun
Sovelluksesta löytyvät mm.
Mobiililiittymien hallinnointi
Sovelluksen kautta onnistuu mm. liittymän päivitys, PUK-koodin saaminen, uuden SIM-kortin tilaaminen ja aktivointi sekä lisäpalveluiden kytkentä liittymälle.
Laajakaistaliittymien hallinnointi
Muuta helposti laajakaistasi nopeutta tarpeisiisi sopivaksi. Mitä enemmän on käyttäjiä on, sitä nopeampi yhteyden kannattaa olla.
Nähtävien hallinnointi
Kun sinulla on Telia Play -tunnukset, voit tilata katsottavaa Telia Play -palveluun. Myös MTV Katsomo -suoratoistopalvelun tilaaminen ja hallinnointi onnistuu sovelluksessa.
Omien tietojen ja asetusten muokkaus
Tarkastele ja muokkaa tietojasi ja asetuksiasi. Esimerkiksi muuttuneen yhteystiedon tai markkinointiasetusten päivitys sujuvat helposti.
Laskujen hoitaminen
Pääset tutkimaan saamiasi laskuja ja voit kätevästi siirtyä maksamaan niitä. Jo maksetut laskusi löytyvät myös sovelluksesta.
Ajanvaraus Telia Kauppaan
Voit varata ajan Telia Kauppaan ja hoitaa asioinnin ilman ylimääräistä jonottamista. Kätevää!
Usein kysyttyä Minun Telia -sovelluksesta
Minun Telia -sovelluksen ansiosta liittymien ja muiden palveluiden hallinnointi, laskujen hoitaminen sekä omien asetusten muokkaus kulkevat kätevästi mukanasi minne ikinä menetkin. Lisäksi löydät sovelluksesta tietoa sinulle suunnatuista eduista!
Tavoitat sovelluksen kautta chat-asiakaspalvelumme ympäri vuorokauden. Sovelluksessa on myös Telia Kauppojen ajanvaraus, josta voit varta asiointiajan myymälään.
Minun Telia -sovellus on maksuton. Sovelluksen kautta voi kuitenkin tilata maksullisia palveluitamme, kuten liittymiä ja liittymien lisäpalveluita.
Voit kirjautua Minun Telia -sovellukseen verkkopankkitunnuksilla tai Mobiilivarmenteella, jolloin pääset tarkastelemaan kaikkia omistuksessasi olevia liittymiä ja palveluita.
Liittymän käyttäjänä kirjautuminen tapahtuu matkapuhelinnumerolla, ja silloin näet vain kyseisen liittymän tiedot.