Kaipaako puhelimesi tai tablettisi huoltoa?

Anna valtuutettujen huoltoliikkeidemme hoitaa laitteesi korjaukset nopeasti ja luotettavasti. Lähes 50 Telia Kauppaa ympäri Suomen ovat käytettävissäsi.

Valtuutetut huoltoliikkeet huoltavat laitteesi
Käytämme vain alkuperäisosia
Liittymäasiakkaan etuna 3 vuoden takuu puhelimiin ja tabletteihin

Laitehuollot ympäri Suomen

Ammattitaito, kokemus ja erikoistuminen – siinä ovat valtuutettujen merkkihuoltojen keskeiset edut. Mobiililaitteet kehittyvät nopeasti, ja niiden asianmukainen huoltaminen vaatii yhä enemmän osaamista. Kattava huoltoverkostomme huolehtii, että saat puhelimesi ja tablettisi huollettua missä päin Suomea tahansa.

Puhelimet ja tabletit: Katso lähin huoltopiste

Muut laitteet: Huoltokumppanien yhteystiedot

Mitä laitteen huolto maksaa?

Miksi valita valtuutettu huolto?

  Mobiililaitteistasi pitävät huolta maan ammattitaitoisimmat teknikot.

  Käytettävät erikoislaitteet, työkalut ja työmenetelmät ovat parhaita mahdollisia.

  Laitteisiin asennetaan juuri niitä varten suunniteltuja alkuperäisiä varaosia, jotka tuovat huollettuun tai korjattuun laitteeseen lisäarvoa.

  Huolloilla ja korjaustöillä varmistat, että mobiililaitteesi pysyy mahdollisimman luotettavana ja turvallisena.

Huoltopisteet

Onko takuu mennyt jo umpeen?

Tästä löydät tiivistetysti tietoa siitä, miten takuun ulkopuolinen huolto tapahtuu.

Muista myös nämä liittymäasiakkaan edut

Liittymäasiakkaanamme sinulle kuuluu useita pikkasen parempia etuja niin laitteista, nähtävistä kuin liittymistäkin.

Miten toimin, jos puhelin kaipaa huoltoa?

Yhteisöstä löydät yleistä tietoa laitehuollosta ja takuusta sekä seikkaperäiset ohjeet siitä, miten puhelimen huoltoon toimittaminen tehdään.

Miten toimin, jos puhelin kaipaa huoltoa?

Yhteisöstä löydät yleistä tietoa laitehuollosta ja takuusta sekä seikkaperäiset ohjeet siitä, miten puhelimen huoltoon toimittaminen tehdään.

Mitä laitteen huolto maksaa?

Jos huoltotoimenpide ei kuulu takuun piiriin tai laitteen takuu on jo päättynyt, huolto on maksullinen. Lopullisen kustannusarvion oman laitteesi huollosta saat sitten, kun huoltokumppani on päässyt tarkastamaan laitteesi.